تاریخ انتشارسه شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۰
امضا قرارداد NISOC با شرکت پتروگوهر فراساحل کیش
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب، مهندس عالیپور مدیرعامل این شرکت در آیین انعقاد این قرارداد طی سخنانی اظهار داشت: این قرارداد نخستین قرارداد از طرح توسعه ۲۸ مخزن است و محدوده جغرافیایی آن در واحدهای بهره برداری  اهواز ۵ ،۳،۲ است که به منظور اجرای این طرح که از شهریور ماه امسال آغاز می شود و ۲ سال به طول می انجامد، ۳۰۰ میلیون دلار هزینه می شود.

وی افزود: تامین و نصب پمپ های درون چاهی و سرچاهی، حفاری و  تعمیر۶ حلقه چاه، خطوط لوله، تعمیرات ضروری واحدهای بهره برداری و نمکزدایی،خرید،نصب و تعمیرات توربین هابخشی از مفاد این قرارداد محسوب می شود.

وی افزود: هم اکنون ۳۲۰ هزار بشکه نفت به طور روزانه از واحدهای بهره برداری اهواز ۵،۳ ،۲ تولید می شود که با تکمیل این پروژه، میزان تولید نفت در واحدهای مذکور ۴۲ هزار بشکه افزایش می یابد و همچنین از افت تولید ۳۵ هزار بشکه نفت نیز جلوگیری می شود.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب همچنین یادآورشد:با اجرای طرح توسعه ۲۸ مخزن در زمینه اشتغالزایی در سطح استان تحول چشمگیری ایجاد می شود.

همچنین در این مراسم مهندس ساداتی پور مدیرعامل شرکت پتروفراساحل کیش طی ضمن تمجید از اعتماد وزارت نفت و شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب به این شرکت گفت: امیدواریم با اجرای دقیق و به موقع این طرح در راستای توسعه و آبادانی ایران اسلامی و استان خوزستان گامهای مهمی برداریم.

https://naftonline.ir/news/6238/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0