تاریخ انتشاردوشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳
حفر و تکمیل 18 حلقه چاه نفت و گاز در نخستین ماه سال جاری
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران حمیدرضا خوشایند در توضیح بیشتر در این باره اظهار کرد: از این تعداد چاه سه حلقه توسعه ای (جدید) و 15 حلقه تعمیری بوده است.

وی افزود: 12 حلقه از این چاه ها در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، پنج حلقه در پروژه های تحت سرپرستی شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) و یک حلقه در موقعیت فعالیت شرکت نفت فلات قاره حفر و تکمیل شده است.

خوشایند با بیان اینکه متراژ حفاری در این مدت 32 هزار و 771 متر به ثبت رسید، گفت: در فروردین ماه امسال حفار مردان سختکوش این شرکت ضمن اتمام عملیات حفر و تکمیل 18 حلقه چاه، حفاری یک حلقه چاه را 10 روز زودتر از برنامه تعریف شده از سوی کارفرما  به انجام رساندند.

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری توسعه ناوگان حفاری خشکی و دریایی، بکارگیری فناوری های جدید، ارتقاء زمان مفید دستگاه های حفاری و حضور در پروژه های ملی را از سرفصل های برنامه های سال 96 این معاونت عنوان کرد.

وی یادآور شد: در نتیجه تلاش مستمر و شبانه روزی کارکنان عملیاتی و پشتیبانی این شرکت در سال 95  در مجموع 193 حلقه چاه به متراژ 293 هزار و 605 متر حفاری، تکمیل و برای بهره برداری در اختیار شرکت های متقاضی قرار گرفت.

شرکت ملی حفاری ایران با برخورداری از بالغ بر 17 هزار نیروی ماهر و متخصص، 74 دکل حفاری و تجهیزات مربوط به خدمات فنی و تخصصی صنعت حفاری بخش عمده ای از نیازهای صنعت نفت کشور را پاسخگو می باشد.

https://naftonline.ir/news/617/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0