تاریخ انتشارسه شنبه ۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷
پروانه انتشار پایگاه خبری نفت آنلاین صادر شد
به گزارش نفت آنلاین، پروانه ی رسمی انتشار پایگاه خبری نفت آنلاین (NAFTONLINE) بعد از درخواست در تاریخ  اسفندماه سال 94 توسط صاحب امتیاز این پایگاه خبری و با رایزنی های مربوطه و انجام کلیه مراحل رسمی بعد از گذشت حدود 2 سال با تصویب در جلسه ی هیأت نظارت بر مطبوعات در تاریخ 14 اسفندماه 96 صادر و از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت شد.

این مجوز رسمی در زمینه صنعت نفت ، گاز و پتروشیمی (اختصاصی) ، به امضای محمد سلطانی فر، معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رسیده است.

پایگاه خبری تحلیلی نفت آنلاین ،  با نگاهی نقادانه و تحلیلی وقایع مختلف صنعت نفت کشور را بررسی می کند. ارتباط مستمر با مسئولان به منظور پوشش خبرها و مطالبه گری از آنان، از جمله راهبردهای این پایگاه برای پوشش هر چه بهتر اخبار نفتی است. هم چنین متناسب با رویدادهای صنعت نفت ، گاز ، پالایش و پخش و پتروشیمی کشور، تحلیل هایی از سوی کارشناسان مربوط ارائه می شود.

مجوز رسمی پایگاه خبری تحلیلی نفت آنلاین به آدرس الکترونیکی www.naftonline.ir و به شماره ثبت 81620 صادر شده و دست اندرکاران این رسانه خبری با رعایت قانون مطبوعات در تحقق رسالت فرهنگی و مطبوعاتی خویش بیش از پیش تلاش خواهند کرد.

کلیه مخاطبین جهت ارتباط با صاحب امتیاز ، مدیرمسئول و خبرنگاران رسانه خبری نفت آنلاین میتوانند از طریق آدرس ایمیل Info@NaftOnline.ir با ما مکاتبه نمایند.



https://naftonline.ir/news/5893/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0