تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۰
آگهی استخدام در شرکت کنکاش نفت/ 27 خردادماه 97
شرکت کنکاش نفت در نظر دارد بر اساس ضوابط و مقررات و آیین نامه استخدامی شرکت، از بین متخصصین صنعت نفت کشور و متقاضیان واجد شرایط، نیروی انسانی دارای شرایط احراز خود را پس از کسب موفقیت در مصاحبه عمومی و تخصصی و معاینات پزشکی، با انعقاد قرارداد طبق قانون کار استخدام نماید.

داوطلبان در صورت دارا بودن شریط لازم می توانند از روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ لغایت ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ جهت ثبت نام به بخش دعوت به همکاری وب سایت کنکاش نفت مراجعه و پس از ارائه اطلاعات درخواستی بدون واریز هزینه ثبت نام نمایند.

◀مراحل ثبت نام :

– مراجعه به وب سایت شرکت (www.kankashnaft.com) بخش دعوت به همکاری – دانلود و تکمیل فرم درخواست همکاری – ارسال مدارک شناسایی و فرم درخواست همکاری از طریق فرم الکترونیک وب سایت یا ارسال به ایمیل recruitment@kankashnaft.com

https://naftonline.ir/news/5718/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
United Arab Emirates
نوری بغلانی
لیسانس اقتصاد بازرگانی ام
feedback
Iran, Islamic Republic of
Ali badvi
اقایون مسولین محترم برادرای دینی
خواهشا مقدمات اشتغال مارو فراهم کنید به همون خدایی که میپرستید قسمتون میدم
پوسیدیم چه گناهی کردیم تو ایران(اهواز)بدنیا اومدیم
ایکاش بخونید دلتون بشکنه منو ببرید سرکار
۰۹۳۸۲۷۴۴۸۵۵
feedback
Iran, Islamic Republic of
Ali badvi
علی بدوی ساکن اهواز ۲۷ ساله ساکن اهواز
مهندسی نفت_بهره برداری از دانشگاه ازاد امیدیه
خداییش مارو ببرید سرکار پارتی ندارم
feedback
United States
میثم
سلام
زحمت کشیدن کسی که ده سال سابقه کار داره دیگه لازم نیست دوباره استخدام بشه چون حتما یه جایی مشغوله!!!!این که نشد استخدام !خودتونو مسخره کردین یا مردمو؟!!!!!!
feedback
Iran, Islamic Republic of
عبدالخالق حمودی
عبدالخالق حمودی هستم از اهواز ۷ سال سابقه HSE دارم در دکلهای حفاری سی ان پی سی چینی و فوق لیسانس حقوق تجارت بین الملل دارم و در دفتر وکالت دو سال سابقه کار دارم و نسبت به قوانین حقوقی و کیفری کشور تسلط کامل دارم و در حال حاضر بیکارم .
feedback
United Kingdom
مهدی حسنی نجف ابادی
سلام و عرض ادب.ببخشید من نتونسم فرم دعوت به همکاری رو دان کنم ینی هر کار کردم نشد وقتی هم دان شد باز نکرد برام.الانم مثه این که سایت خراب شده و دارن درستش میکنن.اگه امکان داره یه فکری به حال مون بکنید.ممنون میشیم
feedback
Iran, Islamic Republic of
عبدالخالق حمودی
بنده عبدالخالق حمودی هستم ۷ سال در زمینه حفاری بعنوان HSE در دکلهای چینی مشغول بکار بودم و فوق لیسانش حقوق تجارت بین الملل دارم و در زمینه قوانین حقوقی و کیفری کشور تسلط دارم. به زبان انگلیسی و عربی هم تسلط دارم.
feedback
Iran, Islamic Republic of
احمد
خدایی به فکر جوانا هیج کس نیس ما که پارتی نداریم باید چی کار کنیم
0