تاریخ انتشاردوشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹


فرصت های شغلی شرکت پتروناس Petronas  مالزی - 26 مه 2018

برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه نمائید:

Petronas Job Vacancies



پتروناس (Petronas) شرکت دولتی نفت و گاز مالزی است، که در تاریخ ۱۷ اوت ۱۹۷۴ تاسیس شد و هم‌اکنون دارای عملیات در هر دو بخش صنایع بالادستی و پایین‌دستی صنعت نفت می‌باشد. شرکت پتروناس امروزه در زمینه‌های اکتشاف واستخراج، پالایش، انتقال، ذخیره‌سازی و فروش نفت خام، گاز طبیعی و فرآورده‌های نفتی، همچنین تولید و بازاریابی محصولات پتروشیمی و مواد شیمیایی، بنزین، ال‌ان‌جی و ال‌پی‌جی، ارائه خدمات حفاری، احداث خطوط لوله و مدیریت جایگاه‌های سوخت فعالیت  می‌کند.

ظرفیت تولید نفت خام شرکت پتروناس بطور میانگین معادل ۴۴۸٫۰۰۰ بشکه در روز می‌باشد. این شرکت در حال حاضر مالک ۲۰ کارخانه پتروشیمی، ۴ پالایشگاه نفت، شبکه‌ای از ۸۷۰ جایگاه پمپ بنزین‌، ۱۲۵ کشتی نفت‌کش (از طریق شرکت تابعه میسک برحد)، شبکه گسترده‌ای از ۱۰ هزار کیلومتر خطوط لوله نفت و گاز، در کشورهای مختلف جهان می‌باشد.

اکثریت سهام این شرکت، در اختیار دولت مالزی است، همچنین طبق توافق انجام شده میان دولت مالزی و شرکت پتروناس، مدیریت تمامی میادین و ذخایر نفت و گاز موجود در کشور مالزی، به این شرکت واگذار شده‌است، که پتروناس، مسئولیت توسعه میادین و افزایش تولید از این مخازن را، تضمین نموده‌است. در سال ۲۰۰۹۹ پتروناس در فهرست سودآورترین شرکت‌های جهان، رتبه سیزدهم را به خود اختصاص داد. در همان سال، پتروناس بعنوان سودآورترین شرکت آسیا معرفی شد. این شرکت در سال ۲۰۱۳ در فهرست فورچون جهانی ۵۰۰ در رتبه ۷۵ از بزرگترین شرکت‌های جهان قرار گرفت.

https://naftonline.ir/news/5573/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0