تاریخ انتشارجمعه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۱
بازدید حضرت آیت الله احمدی شاهرودی و استاندار محترم خوزستان آقای دکتر شریعتی از شرکت جهان حفار
صبح پنجشنبه ۳۱ فروردین، حضرت آیت الله احمدی شاهرودی نماینده محترم مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و جناب آقای دکتر شریعتی استاندار محترم خوزستان در راستای حمایت از طرحهای تولیدی و اشتغالزای استان خوزستان، از شرکت جهان حفار _ اولین و تنها شرکت ایرانی ارائه دهنده خدمات زیست محیطی و نوین سیالات حفاری _ بازدید به عمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت جهان حفار، در این بازدید ابتدا از قسمتهای مختلف کارخانه بازدید به عمل آورده و سپس در جلسه ای مشترک با حضور مدیر عامل محترم شرکت جهان حفار، اعضای هیات مدیره و کارکنان گزارشی از عملکرد این شرکت ارائه گردید .

در این جلسه آقای دکتر فرجی مدیر عامل و سرمایه گذار شرکت جهان حفار ضمن ارائه گزارشی از روند آغاز فعالیت شرکت در شرایط سخت تحریمها با الگوی اقتصاد مقاومتی به تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری و با توجه به اشتغال زایی ، کسب عناوینی همچون واحد نمونه صنعتی و کارآفرین برتر را به اطلاع بازدیدکنندگان رسانده و خواستار حمایت جدی مسئولین از این اقدامات شدند که در راستای اشتغال زایی افراد بومی استان فعالیت می نمایند.

حضرت آیت الله شاهرودی که برای دومین بار از شرکت جهان حفار بازدید داشتند، ضمن تبریک سال نو و توصیه به بهره مندی از فضائل ماه رجب، از پیشرفتهای چشمگیر این شرکت، ابراز خرسندی نموده و بر حمایت جدی مسئولان از فعالیت این شرکت تاکید فرمودند.

سپس آقای دکتر شریعتی با ابراز خرسندی از حضور در این جلسه فرمودند : بسیار خوشحالم که با توجه به اقدامات آسیب رسان به شرایط اقلیمی و محیط زیست، این شرکت در زمینه حفظ و صیانت از محیط زیست در صنعت نفت و مدیریت پسماند حفاری فعالیت مینماید. ایشان در ادامه فرمودند می بایست خود را به محیط زیست متعهد بدانیم و از الان تخریب گذشته را اصلاح و از آسیب های جدید در آینده جلوگیری بعمل آورد و خود را به محیط زیست متعهد بدانیم.

ایشان در ادامه با توجه به سرمایه گذاری، تولید، اشتغال افراد بومی و استفاده از تکنولوژی به روز شده در این شرکت اعلام حمایت همه جانبه نموده و ضمن آروزی موفقیت، قول مساعدت و همکاری در راستای حل موانع و مشکلات تولید روز افزون و اشتغال زایی بیشتر توسط این شرکت را دادند. در پایان این بازدید، استاندار محترم پس از دیدن لوح های تقدیر ، گواهینامه ها و تندیسهای اهدا شده به این شرکت و تحسین مدیرعامل جوان این مجموعه، با حضور در میان پرسنل عملیاتی این شرکت بارقه ای از امید را با وعده رفع موانع اشتغال ، در دل این تلاشگران عرصه صنعت بوجود آوردند .

گزارش تصویری مرتبط

[gallery columns="1" link="file" size="medium" ids="470,471,472,473,474,475,476"]
https://naftonline.ir/news/469/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0