تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷
بسیجیان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با فرمانده بسیج حوزه شهید تندگویان دیدار کردند
 به گزارش نفت آنلاین :فرمانده و شورای پایگاه مقاومت بسیج شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز روز شنبه هجدهم فرروردین ماه با سرهنگ ممبینی فرمانده بسیج حوزه شهید تندگویان وزارت نفت جنوب دیدار کردند.

در این دیدار نوروزی ابتدا میرعالی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز گزارشی از سوخت رسانی به میهمانان نوروزی و راهیان نور را ارایه داد و نحوه سوخترسانی را در ایام نوروز مطلوب ارزیابی کرد.

سپس سرهنگ عباس ممبینی فرمانده حوزه مقاومت بسیج تندگویان وزارت نفت جنوب ضمن تبریک عید نوروز,تحلیلی از پیروزییهای چشمگیر سپاهیان اسلام در مبارزه با تروریست وشکست دشمنان در مقابل اراده مردم ایران ارایه  دادند.

ممبینی در این دیدار,سخنان ارزشمند رهبر معظم انقلاب در اوایل سال نو را راهگشای خیلی از مشکلات دانست و تاکید کرد پیروی از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب بی شک کشتی اقتصاد مملکت را به ساحل نجات میرساند.

ممبینی در ادامه,بسیجیان را سربازان و سرمایه انقلاب درهمه عرصه ها از جمله حراست و صیانت از نظام اسلامی تحت زعامت رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: بسیجی در همه زمینه ها حضور فعال دارد و از کیان انقلاب اسلامی به قیمت جانش دفاع خواهد کرد.فرمانده حوزه شهید تندگویان از خدمات بسیجیان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در خصوص سوخترسانی و استقبال از میهمانان نوروزی و راهیان نور تشکر کرد.

دیدار بسیجیان

دیدار بسیجیان   دیدار بسیجیان
https://naftonline.ir/news/4529/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0