تاریخ انتشارسه شنبه ۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹
بازدید مدیرعامل شركت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از واحدهای ستادی و عملیاتی
در نخستين روزهاي آغازين سال 1397، مهندس قباد ناصري مديرعامل شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان به بازديد از ادارات ستادي و واحدهاي عملياتي اين شركت و ديدار با پرسنل پرداخت.

به گزارش نفت آنلاین ،  مهندس ناصري كه در اين ديدارها از سوي اعضاي هيأت مديره و روساي ادارات ستادي همراهي مي شد به ديدار پرسنل رفت و فرا رسيدن نوروز و آغاز سال جديد را به همكاران تبريك گفت.

وي پس از ديدار با پرسنل ستادي در يك برنامه زماني فشرده و طي 3 روز كاري به سراغ واحدهاي عملياتي رفت و با حضور در كارخانه هاي بهره برداري نفت سفيد، تزريق گاز نفت سفيد، بهره برداري و نمك زدايي هفتكل، بهره برداري هفتكل 4، بهره برداري قلعه نار، بهره برداري و نمك زدايي لب سفيد و بهره برداري كبود  با پرسنل اين واحدها ديدار داشت و ضمن تبريك آغاز سال نو با آنها نشست صميمانه اي برگزار و مسايل و مشكلات آنها را بررسي كرد .

وي در اين بازديدها ضمن تقدير از زحمات پرسنل در سال گذشته و دست يابي به موفقيت هاي سازماني اظهار داشت: سال گذشته براي سازمان ما سال خوب و موفقي بود و با همت تك تك شما عزيزان با رعايت اصول ايمني ضمن جلوگيري از وقوع حوادث، توانستيم فراتر از مقدار تعهد شده نفت توليد نماييم و در ميان شركت هاي تابع شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب سرآمد شويم.

مهندس قباد ناصري با تأكيد بر لزوم توليد حداكثري نفت خطاب به مسئولين مربوطه اظهار داشت: مي بايست تمامي برنامه ريزي ها و اقدامات به گونه اي باشد كه عمليات توليد براي لحظه اي هم متوقف نشود و با برنامه ريزي دقيق نسبت به تأمين قطعات و كالاهاي مورد نياز جهت نگهداري و تعميرات تأسيسات فرآورشي اقدام نماييد.

https://naftonline.ir/news/4418/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0