تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲
آگهی استخدام در شرکت موننکو ایران / اسفندماه 96
نفت آنلاین//كليه متقاضی استخدام در شرکت مهندسين مشاور موننكو می بايستي ضمن ثبت صحيح اطلاعات خود در اين سامانه حائز شرايط ذيل نيز باشند، 
بديهی است اطلاعات ثبت شده در اين سامانه تعهدي براي استخدام نخواهد بود و متقاضيان می بايست جلسات مصاحبه عمومي و تخصصی را طی نمايند . 

 

شرايط عمومی برای متقاضيان استخدام عبارتنداز: داشتن حداقل 18 سال تمام. داشتن گواهينامه تحصيلی درمقاطع اعلام شده. داشتن سلامت جسمی کامل به منظور انجام وظايف محوله ( انجام آزمايشات لازم ازطريق معرفي اين شركت انجام مي گردد ). داشتن سلامت روحي ( که از طريق آزمون های روانشناسی در فرآيند جذب در اين شرکت به عمل خواهد آمد ). داشتن كارت پايان خدمت يا معافيت دايم براي متقاضيان مرد. عدم اشتغال به تحصيل در دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی. عدم اشتغال به کار در ساير شرکت ها و مؤسسات بعد از استخدام دراين شرکت. نداشتن ممنوعيت های قانونی برای فعاليت و اشتغال بكار در شغل مورد نظر. داشتن شرايط احراز و شايستگي های شغل مورد درخواست که از طريق آزمون و مصاحبه سنجش مي گردد. التزام عملی به منشور ارزش های منابع انسانی شرکت. (لينك معرفي شركت). ثبت رزومه در لینک زیر http://job.monenco.com/Default.aspx اطلاعیه رسمی در مورد برخی آگهی های استخدامی نظر به اینکه، اخیراً مشاهده گردیده است، برخی افراد سودجو، با انتشار آگهی‌های واهی، مدعی استخدام یا اشتغال متقاضیان کار در گروه مپنا شده‌ و با سوء استفاده از نام این گروه باعث فریب برخی اشخاص شده‌اند لذا به این وسیله، به آگاهی عموم می‌رساند، شرکت گروه مپنا اطلاع رسانی جهت استخدام متقاضیان واجد شرایط برای فرصت‌های شغلی موجود خود را صرفا از طریق مجاری رسمی اطلاع‌رسانی شناخته شده شامل وب‌سایت این گروه به آدرس www.mapnagroup.com، وب سایت شرکت مهندسین مشاور موننکو ایران به آدرس monenco.com و یا انتشار آگهی رسمی در روزنامه‌های سراسری معتبر و کثیرالانتشار به انجام می‌رساند. بدیهی است، گروه مپنا ضمن اعلام هشدار به افراد سودجو، هرگونه سوء استفاده از نام و نشان تجاری این گروه را از مبادی قانونی ذی‌صلاح پیگیری خواهد نمود.

https://naftonline.ir/news/4225/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
حقوق ها رابالا ببرین
0