تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۷
تسریع در احداث یادمان شهدای گمنام شهرک نفت اهواز
به گزارش نفت آنلاین ، در نشست فرهنگی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب که با هدف هماهنگی و تسریع در احداث یادمان شهدای گمنام تشکیل شد، مهندس عالی پور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب  با تاکید بر ضرورت طراحی و ساخت یادمانی در خور شان شهدا و متناسب با جایگاه صنعت نفت در کشور تصریح کرد و گفت: این سازه و بنا که به افتخار شهدای مدفون در شهرک نفت برپا می شود، باید از حیث طراحی، معماری و کاربرد به بهترین نحو و انشاء الله در کوتاه ترین زمان ممکن احداث شود. مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب با اشاره به استقبال کارکنان و خانواده های ساکن در شهرک نفت از این دو شهیدگمنام دفاع مقدس، اظهار امیدواری کرد در ادامه کار نیز به نحوی عمل شود که الفت خانواده ها و فرزندان کارکنان با این مکان مقدس و شهدای مدفون در آنجا دوچندان گردد.

همچنین در این جلسه فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان وزارت نفت جنوب نیز با تشریح فعالیت های انجام شده در خصوص طراحی و تصویب طرح یادمان شهدای گمنام شهرک نفت اهواز، این مکان را متعلق به همه مردم بویژه خانواده بزرگ صنعت نفت دانست و یادآور شد: در اجرای این پروژه ، بسیج صرفا نقش خادم شهدا و واسطه میان شرکت و بنیاد حفظ آثار را داشته و پس از احداث و پایان کار نیز به عنوان یکی از اعضای هیئت امنا انجام وظیفه خواهد کرد.

سرهنگ پاسدار عباس ممبینی با اشاره به همکاری مدیرعامل و سایر مدیران مرتبط با موضوع تا این مرحله از کار، خواهان تسریع در نهایی شدن طرح تهیه شده و آغاز عملیات اجرایی قبل از پایان سال شد.

در این جلسه مقرر شد هیئتی متشکل از کارشناسان مدیریت عملیات غیر صنعتی،مدیریت مهندسی و ساختمان،بسیج،بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس و حداقل یک نفر طراح و آرشیتکیت طرح تهیه شده را از حیث تناسب با معماری ایرانی-اسلامی، مفهوم جهاد و شهادت، تناسب با فضای بوستان، جذب مخاطب بویژه نسل جوان، سهولت در دسترسی و ... مورد بازنگری و بررسی قرار داده، طرح نهایی و مصوب را برای اجرا به مجری تحویل دهند.

در این نشست احکام صادره برای اعضای هیئت امنای یادمان شهدای گمنام شهرک نفت، توسط مدیرعامل، مسئول قرارگاه فرهنگی وزارت نفت و فرماندهی حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان، به اعضا ابلاغ و اعطا گردید.

[gallery columns="2" link="file" size="medium" ids="3864,3865,3866,3867"]
https://naftonline.ir/news/3863/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0