تاریخ انتشارسه شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷
اخبار کوتاه نفتی / چهارشنبه ١۰ بهمن ماه ٩۶
?معاون وزیر امورخارجه گفت: در حوزه تولید، فروش، صادرات و سرمایه‌گذاری در صنعت نفت هیچ مشکلی نداریم، ایران امروز نفت خود را می‌فروشد و پول آن نیز به کشور باز می‌گردد.

?طرح‌های مطالعاتی کنسرسیوم پرگس و شرکت مپنا برای توسعه میدان کرنج در یکصد‌و‌چهل و هفتمین جلسه کمیته مشاوران مدیریت مخازن کشور بررسی شد.

?وزیر نفت عراق اعلام کرد که این کشور با وجود افزایش ظرفیت صادرات نفت، به توافق جهانی کاهش تولید پایبند می‌ماند.

?مدیرعامل شرکت ملی گاز گفت: در صورت امضای قراردادهای صادرات گاز میان ایران و کشورهای همسایه، امنیت کشورهای منطقه به یکدیگر پیوند می‌خورد و این موضوع نکته‌ای مهم در تامین امنیت کشور به شمار می‌آید.

?مدیرتولید و عملیات شرکت نفت و گاز پارس، تامین ۷۰ درصد سبد سوخت گازی کشور از پارس جنوبی را بسیار مهم و راهبردی توصیف کرد و گفت: تولید پایدار گاز در پارس جنوبی همچنان بدون اختلال ادامه دارد.

?هشتمین دوره جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نفت که با رویکردهای جدید و متمایز نسبت به دوره‌های پیشین برگزار می‌شود، در روزهای ابتدایی ثبت‌نام با استقبال گسترده روبه‌رو بوده است.

?سخنگوی شرکت ملی گاز گفت: با کاهش دمای هوا، در سه روز گذشته مصرف گاز ۸۰ میلیون مترمکعب افزایش یافت و صبح امروز حجم مصرف گاز خانگی کشور به ۵۵۰ میلیون مترمکعب رسید.

https://naftonline.ir/news/3582/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0