تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱
چهاردهمين نمايشگاه بين المللي نفت و انرژي كيش برگزار می‌شود
 به گزارش نفت آنلاین به نقل از ستاد خبری نمایشگاه نفت و انرژی کیش، آخرین فرصت ها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و سرمایه‌پذیری در صنعت انرژی ایران و بررسی دستاوردهای سازندگان و تولیدکنندگان نفت، گاز، پتروشیمی، آب و برق و انرژی‌های نو از محورهای اصلی نمایشگاه امسال کیش است که قرار است از دوم تا پنجم بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی جزیره کیش برگزار شود. همچنین، بررسی نقش ابزارهای نوین بیمه های بین‌المللی در سرمایه گذاری خارجی و معرفی نهاد صدور گواهینامه کیفیت انجمن نفت ایران و صدور گواهینامه برای سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران از محورهای جانبی چهاردهمین نمایشگاه نفت و انرژی کیش خواهد بود.

در این دوره از نمایشگاه بین المللی نفت و انرژی کیش، نمایندگانی از کشورهای آلمان، ارمنستان، اسکاتلند، سوئد، کره‌جنوبی، آفریقای جنوبی، چین، گرجستان، ایتالیا، فرانسه، سوئیس، روسیه، اتریش، امارات متحده عربی و عراق حضور دارند.

این نمایشگاه با حمایت وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران، شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی گاز ایران، شرکت ملی صنایع پتروشیمی، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران،  سندیکای صنعت برق ایران و جمعی از شرکت‌های بزرگ بخش خصوصی در فضایی معادل 18000 متر مربع برگزار می‌شود.

در طول برگزاری نمایشگاه، نشستهای با حضور مشارکت کنندگان، مدیران و کارشناسان صنعت نفت، گاز، پتروشیمی، آب، برق و انرژی‌های نو برنامه‌ ریزی شده است.

https://naftonline.ir/news/3292/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0