تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳
چرا شهرداري اهواز به مجموعه ٢٠٠٠واحدي مسكن مهر نفت اهواز خدمات نمَي دهد؟!
کارکنان نفتی خواستار رسیدگی شهردار اهواز شدند:جناب اقاي كتانباف❗️چرا شهرداري اهواز به مجموعه ٢٠٠٠واحدي مسكن مهر نفت اهواز خدمات نمَي دهد؟!

تعدادي از ساكنين بزرگترين پروژه مسكن مهر اهواز كه از دو سال پيش تا بحال در واحدهاي خود مستقر شده اند با ارسال پیام به #نفت_آنلاین از عدم ارايه خدمات شهري مانند ايجاد فضاي سبز-ساخت بازارچه محلي ،جمع آوری زباله و ... در مجموعه ٢۰۰۰ واحدی مسکن مهر نفت اهواز ابراز نارضايتي نمودند و انتظار دارند شهردار محترم كلانشهر اهواز و اعضاي شوراي شهر ضمن بازديد از اين محل تا قبل از انكه مانند مناطقي مانند بازار كيان اهواز مورد حجوم دست فروشان شود نسبت به ساماندهي كاربري هاي مربوط به خدمات شهري اقدامات لازم را بعمل اورند.

لازم به ذكر است بنا به گفته مخاطبین نفت آنلاین بعنوان نمونه بيش از دو سال است فردي بدون مجوز از سازمان تاكسي راني شهرداري و اتحاديه تاكسي سرويس ها در قطعه اي كه كاربري ان خدمات شهري است اقدام به ايجاد تاكسي سرويس بصورت كانكس انهم بدون پاركينگ و اسايشگاه نموده كه باعث ايجاد مزاحمت جهت ساكنين گرديده است و هيچ برخوردي از سوي مسولين مربوطه انجام نشده است.

با توجه به اینکه یکی از مهمترین وظایف شهرداری رفاه ساکنین شهر میباشد از مهندس کتانباف شهردار محترم کلانشهر اهواز خواهشمندیم هر چه سریعتر از پروژه ٢۰۰۰ واحدی مسکن مهر #نفت اهواز بازدید نموده و زمینه رفاه و آسایش کارکنان نفتی در این منطقه را فراهم نمایند.

https://naftonline.ir/news/2589/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0