تاریخ انتشارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴
استخدام شرکت ساخت و بهره برداری انرژی نوین (سبانوین)
به اطلاع می رساند شرکت ساخت و بهره برداری انرژی نوین (سبانوین) جهت تکمیل نیروی انسانی خود در نیروگاه سیکل ترکیبی کاشان(واقع در کیلومتر ۲۳ جاده کاشان- اردستان) از بین داوطلبین با تخصص های ذیل پس از برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه علمی نیرو می پذیرد.

– کلیه مراحل ثبت نامی، دریافت کارت ورود به جلسه و مشاهده نتایج فقط از طریق سامانه آزمون قابل انجام خواهد بود.

– تنها پس از واریز اینترنتی هزینه آزمون و مشاهده پیغام پایان مراحل، ثبت نام قطعی تلفی می گردد و در غیر اینصورت کارت ورود به جلسه صادر نخواهد شد و امکان شرکت در آزمون وجود ندارد.

– پس از این آزمون، سه برابر ظرفیت مورد نیاز اعلام خواهد شد و اننتخاب نهایی با انجام تست ورزشی سلامت روانی و مصاحبه تخصصی حضوری و بررسی صلاحیت عمومی انجام می شود.

شرایط عمومی:

۱- داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران

۲- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

۳- دارا بودن کارت پایان خدمت سربازی و یا معافیت (بجز معافیت پزشکی)

۴- عدم اعتیاد به موادمخدر و الکل

۵- نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر

۶- داشتن سلامت کامل جسمانی و روانی

۷- اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

۸- نداشتن منع قانونی جهت استخدام در دستگاه های اجرایی

شرایط اختصاصی:

برای مشاغل کارشناسی متولدین ۱۳۷۲/۰۸/۰۱ به بعد و برای مشاغل تکنسینی متولدین ۱۳۷۴/۰۸/۰۱ به بعد و برای مشاغل دیپلم متولدین ۱۳۷۶/۰۸/۰۱ به بعد می باشد.

تبصره ۱: در صورت گذراندن دوره خدمت سربازی، مدت زمان خدمت سربازی و همچنین سابقه کار (بیمه تامین اجتماعی) تا سقف ۴ سال به سن داوطلبین اضافه می شود.

تبصره ۲: فقط سوابق نیروگاهی یا سوابق مرتبط، پس از استخدام، به عنوان سابقه کاری لحاظ می گردد.

تعداد رشته، گرایش های موردنیاز و مواد آزمون به شرح جدول زیر می باشد:

آزمون عمومی برای کلیه عناوین شغلی فوق یکسان بوده و مواد آزمون شامل هوش و خلاقیت و توانایی های ذهنی (۱۰ سوال)، زبان انگلیسی (۱۰ سوال)، مهارت کار با کامپیوتر (۱۰ سوال) می باشد. همچنین وزن کلیه سوالات عمومی یکسان و ضریب تمامی دروس یک می باشد. آزمون تخصصی شامل ۵۰ سال می باشد. تبصره: برای مشاغل ذکر شده مدرک تحصیلی بالاتر قابل قبول نمی باشد. در صورت پذیرفته شدن داوطلبانی با مدرک تحصیلی بالاتر از مدرک اعلام شده از سوی شرکت، مدرک ارسال شده از سوی داولب جهت شرکت در آزمون، مورد استناد قرار می گیرد. بدیهی است مدرک تحصیلی بالاتر هرمز اعمال نخواهد شد. ثبت نام در سامانه آزمون مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی اصفهان و پرداخت اینترنتی هزینه ثبت نام به مبلغ ۲۰۰/۰۰۰ (دویست هزار) رسال از طریق سامانه فوق انجام می پذیرد. بومی بودن: اولویت استخدام با شرکت کنندگان بومی می باشد. زمانبندی: ثبت نام در سامانه آزمون از روز چهارشنبه مورخ ۹۶/۰۹/۰۸ تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه مورخ ۹۶/۰۹/۲۳ انجام می پذیرد. ویرایش اطلاعات داوطلبان در آزمون از طریق سامانه در روزهای سه شنبه و چهارشنبه مورخ ۲۸ و ۲۹ آذرماه انجام می پذیرد. دریافت کارت شرکت در آزمون از طریق سامانه در روزهای یکشنبه و دوشنبه مورخ ۳ و ۴ دی ماه ۹۶ انجام می پذیرد. تاریخ برگزاری آزمون: راس ساعت ۱۰ صبح روز جمعه مورخ ۹۶/۱۰/۰۸ می باشد. مدت زمان برگزاری آزمون: ۱۱۵ دقیقه (۲۵ دقیقه برای سوالات عمومی و ۹۰ دقیقه برای سوالات تخصصی) می باشد. آدرس محل برگزاری آزمون در کارت شرکت در آزمون اعلام می گردد. توجه: کاربران گرامی، متن درج شده در این قسمت، بخشی از شرایط اعلامی است. بنابراین جهت مشاهده متن کامل آگهی و شرایط استخدام حتماً فایل PDF درج شده در پایین همین صفحه را مطالعه نمایید. جهت دریافت شرایط آزمون اینجا کلیک کنید

لینک ثبت نام

https://naftonline.ir/news/2290/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
hamed
سلام و خسته نباشید
بنده دترای لیسانس نفت هستم ایا میتونم در ازمون استخدامی شرکت کنم
و این ک ایا اگر قبول شذم میتونم استخدام شم
0