تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶
خدمات رسانی ویژه شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب به زائرین اربعین حسینی
به گزارش نفت آنلاین ، سرهنگ پاسدار عباس ممبینی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان(وزارت نفت- جنوب) در این خصوص اظهار داشت: تهیه و توزیع 20 هزاربطری آب معدنی،10 گالن سیزده لیتری سن ایچ،100 کیلوشکر،10 کیلوچای،50 کیلو قند در بین موکب های داخلی در پایانه مرزی چذابه و موکب های مستقر در کشور عراق و قراردادن 2 هزار پرس غذا به موکب حوزه های علمیه مستقر در مرزهای چذابه و شلمچه از مهمترین اقدامات شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب به مناسبت اربعین حسینی سال جاری محسوب می شود.



وی همچنین با بیان اینکه با مشارکت شرکتهای ملی مناطق نفتخیزجنوب و شرکت ملی حفاری 100 چشمه توالت با اعتباردو میلیارد ریال درمرزچذابه ایجادشده است، یادآورشد:روزانه چهار دستگاه اتوبوس شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب، زائرین پایگاههای مقاومت،مساجد و حوزه های علمیه را ازاهواز به پایانه مرزی چذابه منتقل می کنند.

وی افزود:شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب در راستای همکاری و مساعدت با سایرارگانها و دوایر دولتی خوزستان درراستای خدمات رسانی مطلوب به زائرین، 12 دستگاه ماشین سبک،5 دستگاه کامیون(بمنظورانتقال آب - نان و کنسرو)،2دستگاه لجن کش،یک دستگاه بیل مکانیکی و یک دستگاه جرثقیل 20 تن را در اختیار ستاد برگزاری اربعین حسینی با محوریت استانداری خوزستان قرار داده است.

ممبینی  گفت:همچنین 5 ماشین سبک، 2 دستگاه کامیون و 2 دستگاه مینی بوس در اختیار نیروهای این حوزه قرار دارد که روزانه کار خدمات رسانی به زوارحسینی در پایانه مرزی چذابه را انجام می دهند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان افزود:همچنین موکب شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب با عنوان موکب شهدای مدافع حرم به مساحت 320 متر مربع ، در پایانه مرزی چذابه دایر گردیده وبه صورت  شبانه روزی آماده پذیرایی از زائرین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است.

ممبینی افزود: در این موکب که به دو قسمت مجزا برای استراحت وهمچنین برگزاری مراسم نماز جماعت برای خواهران و برادران در نظر گرفته شده،روزانه بیش از 500 نفراسکان داده می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه ارائه خدمات رسانی به زائرین حسینی پس ازاربعین نیز ادامه می یابد اظهار داشت:با تمهیدات در نظر گرفته شده شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب به محض بازگشت زواراز سفرزیارتی عتبات عالیات  قریب به 30 هزار بسته پذیرایی بسته های پذیرایی درپایانه مرزی چذابه در اختیار زوارقرار داده می شود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان در پایان این گفتگو از تلاشهای تمامی مسئولین و دست اندرکاران شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب بویژه مهندس عالیپور مدیرعامل این شرکت در راستای ارائه خدمات مطلوب به زائرین اربعین تشکر و قدردانی کرد.

https://naftonline.ir/news/2003/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0