تاریخ انتشارجمعه ۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۷
امضاء و مبادله قرارداد مشارکت بین شرکت های ملی حفاری ایران و توسعه نفت و گاز پرشیا
به گزارش نفت آنلاین ، این مشارکت نامه روز پنجشنبه (هفتم شهریورماه) در ساختمان شرکت توسعه نفت و گاز پرشیا در اهواز به امضای مهندس سید عبداله موسوی و دکتر سید جعفر حجازی مدیران عامل دو شرکت رسید.

در آیین امضای این سند همکاری که تعدادی از مدیران ارشد دو مجموعه حضور داشتند، مهندس موسوی به برنامه های شرکت مبنی بر تعامل و توسعه همکاری با شرکت های کارفرمایی نفتی و شرکت های فعال بخش خصوصی در عرصه صنایع نفت، گاز و حفاری تاکید کرد. وی با بیان اینکه ملی حفاری یک سرمایه ملی است و در زنجیره تولید نفت و گاز نقش اساسی ایفا می کند، گفت: این شرکت با بر خورداری از نیروهای متخصص و کارآمد و داشتن ۷۲ دستگاه حفاری خشکی و دریایی و تجهیزات خدمات جانبی یکپارچه در منطقه جایگاه ویژه ای دارد.

موسوی توانمندی های شرکت در اجرای پروژه های کلید در دست (EPDS) در بخش های خشکی و دریا را مورد اشاره قرار داد و افزود: شرکت ملی حفاری در هفته های اخیر چندین سند همکاری با شرکت ها، مجموعه های صنعتی و مراکز علمی و پژوهشی مبادله کرده است. مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: براساس مفاد این قراردادهای همکاری، طرفین در مباحث توانمندی های فنی مهندسی، پشتیبانی، ماشین آلات و تجهیزات از ظرفیت های یکدیگر استفاده می نمایند.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در باره ۲۷ پروژه تعریف شده به کارفرمایی شرکت ملی نفت ایران، اظهار کرد: ملی حفاری تاکنون در مناقصه دو پروژه توسعه میدان های نفت شهر و گچساران برنده و این پروژه ها وارد فاز اجرایی گردیده است. وی در همین ارتباط توضیح داد: در سال جاری بر اساس برنامه های صنعت نفت، این شرکت در قالب عقد تفاهمنامه، توافقنامه و مشارکت نامه با تعدادی از شرکت های بخش خصوصی قرارداد همکاری امضاء کرده است.

در این آیین دکتر حجازی نیز با اشاره به اینکه پروژه های توسعه ای میدان های نفت و گاز که از سوی شرکت ملی نفت ایران در برنامه قرار می گیرد در دو بخش سطح الارضی و تحت الارضی است، اظهار کرد: شرکت پرشیا در قالب این مشارکت نامه قصد دارد در پروژه های تحت الارضی از خدمات شرکت ملی حفاری ایران استفاده به عمل آورد.

مدیرعامل شرکت توسعه نفت و گاز پرشیا ضمن تشریح ابعاد فعالیت های این شرکت در اجرای پروژه های مختلف از جمله میدان نفتی رامین ، با ابراز خرسندی از همکاری دو جانبه با شرکت ملی حفاری ایران، افزود: این همکاری در زمینه اجرای پروژه های میدان محور و سایر پروژه های IPC/E&P استمرار خواهد داشت.

https://naftonline.ir/news/18673/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0