تاریخ انتشاردوشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸
شرکت های ملی حفاری ایران،  خدمات مهندسی پژواک انرژی و مهندسی مشاور آب کرخه قرارداد مشارکت سه جانبه  امضاء کردند
به گزارش نفت آنلاین به نفل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران این مشارکت نامه روز دوشنبه (چهارم شهریورماه) در ساختمان گروه گسترش انرژی پاسارگاد در تهران به امضای سید عبدالله موسوی، عباس قبادی و کریم منابی مدیران عامل سه شرکت رسید.

در آیین امضای این مشارکت نامه حمید رضا خوشایند قائم مقام مدیرعامل و عضو هیئت مدیره ملی حفاری و محمد علی عمادی معاون بخش بالادستی گروه گسترش انرژی پاسارگاد و رئیس هیئت مدیره پژواک انرژی حضور داشتند.

موضوع این قرارداد شرکت در مناقصات و تکمیل پیشنهادهای فنی و بازرگانی و انجام تمامی فعالیت های مهندسی، تهیه کالا و مواد، تامین دستگاه های حفاری و خدمات جانبی و پشتیبانی مرتبط و همچنین تجهیزات مورد نیاز پروژه توسعه میدان های سپهر، جفیر و سایر پروژه های آتی می باشد.

کارفرمای طرح توسعه میدان های سپهر و جفیر شرکت اکتشاف و تولید پاسارگاد است و این مشارکت نامه از تاریخ امضاء تا انجام کامل این پروژه و پروژه های آتی معتبر خواهد بود.

در اجرای این پروژه و دیگر پروژه ها، شرکت ملی حفاری تامین دستگاه های حفاری مورد نیاز و تجهیزات جانبی و ملزومات مصرفی عملیات حفاری را برعهده دارد.

تامین نیروی فنی و مدیریتی مورد نیاز، انجام عملیات حفاری و ارایه خدمات جنبی حفاری در صورت درخواست سایر اعضا برای کاربست سرویس خاص از تعهدات شرکت ملی حفاری ایران به شمار می آید.

در این قرارداد مشارکت، تامین کالا، قطعات یدکی، مواد مصرفی و تجهیزات مورد نیاز پروژه و خدمات جنبی در صورت درخواست سایر اعضا و تامین نیروی فنی و مهندسی مورد نیاز راهبری و مدیریت پروژه از تعهدات شرکت خدمات مهندسی پژواک انرژی است.

همچنین تعهدات شرکت مهندسی مشاور آب کرخه در بخش های ارائه خدمات مهندسی شامل مطالعات مخزن و تاسیسات بالادستی مورد نیاز پروژه، تامین نیروی فنی و مدیریتی، تامین کالا، قطعات یدکی و تجهیزات در صورت درخواست سایر اعضا، احداث لوکیشن و جاده دسترسی، احداث کمپ در صورت نیاز، اجرای سیویل سیستم مدیریت پسماند، احداث خطوط جریانی و سایر خدمات پشتبانی تعریف شده است.

در این آیین مهندس سید عبدالله موسوی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران گفت: این شرکت زیر مجموعه شرکت ملی نفت ایران است و از توانمندی و ظرفیت های بالایی در زمینه ارایه تمامی فعالیت های حفاری و خدمات فنی این صنعت راهبردی برخوردار و اجرای چندین پروژه کلید در دست (EPDS) مرتبط با تولید نفت و گاز در خشکی و دریا را در کارنامه خود دارد.

وی با اشاره به برنامه های این شرکت در زمینه همکاری و هم افزایی مستمر با شرکت های بخش خصوصی فعال در عرصه حفاری داخلی افزود: شرکت ملی حفاری ایران برای توسعه همکاری با شرکت گسترش انرژی پارسارگاد و شرکت های زیر محموعه آمادگی دارد و این همکاری در جهت پیشبرد برنامه های شرکت ملی نفت ایران بسیار مفید و موثر خواهد بود.

مهندس مهدی میر معزی مدیرعامل گروه گسترش انرژی پاسارگاد نیز با اشاره به متداول شدن اجرای کار مشترک در قالب پروژه، گفت: مشارکت نامه فیمابین این مجموعه با شرکت ملی حفاری ایران تمام فعالیت های رو زمینی و زیر زمینی پروژه ها را در بر می گیرد و با توجه به ظرفیت های موجود می تواند بسیار ارزشمند باشد.

وی افزود: همکاری های مشترک میان شرکت ملی حفاری ایران با شرکت های بخش خصوصی باعث ایجاد تحول و پیشرفت در کار شده و این مهم که ملی حفاری دنبال می کند مایه مباهات و از آن استقبال می شود.

همچنین دکتر محمد علی عمادی معاون اجرایی بخش بالادستی گروه گسترش انرژی پاسارگاد ضمن تشریح ظرفیت های این شرکت در انجام پروژه های بالادستی و پایین دستی صنعت نفت، اظهار کرد: با توجه به برنامه های شرکت ملی نفت ایران و موضوع اجرای پروژه های میدان محور ، EPC و EPD، هدف از مشارکت با شرکت ملی حفاری ایران را حضور مشترک در اجرای این پروژه ها و حضور در بازارهای هدف در داخل و خارج کشور عنوان کرد.

در این آیین مهندس عباس قبادی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت خدمات مهندسی پژواک انرژی با اشاره به فعالیت های این شرکت در ارتباط با مدیریت، مهندسی، تامین کالا و اجرای پروژه های نفت و گاز، گفت: این شرکت متقاضی استفاده از توانایی های شرکت ملی حفاری در خصوص ارایه عملیات حفاری و خدمات جنبی این صنعت می باشد. مهندس کریم منابی مدیرعامل شرکت مهندسی مشاور آب کرخه نیز درباره توانمندی ها و ظرفیت های این شرکت که در استان خوزستان استقرار دارد، توضیحاتی ارایه داد و گفت: این شرکت از توانایی لازم برای اجرای پروژه های مربوط به صنعت نفت در دو بخش بالادستی و پایین دستی و همچنین آب برخوردار و فعالیت های قابل توجه و موثری داشته است.

https://naftonline.ir/news/18628/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
فایز بوعذار..
مسولین شما در منطقه جفیر. حق را باطل و باطل را تبدیل به حق میکنند وشده قانون جنگل حق با چماقدار و پولدار شده و کشاورز بیچاره که تنها اومید ان یک تکه زمینش بود. یا باید از حقش بگزرد یا باید مرتکب جنایت شود. لطفا برای رضای خداوند بررسی نمایید
0