تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۲
آخرین وضعیت برگزاری بزرگترین آزمون استخدامی متمرکز پتروشیمی در سال ۱۳۹۸/ اعلام شرایط برگزاری آزمون+ رشته و گرایش‌های تحصیلی
به گزارش نفت آنلاین به نقل از  شاپا (شبکه اطلاع‌رسانی پتروشیمی ایران)، به دنبال تماس‌ و سوالات متعدد مخاطبان  برای تشریح آخرین وضعیت برگزاری بزرگترین آزمون استخدامی صنعت پتروشیمی در سال ۹۸، موضوع از شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس پیگیری شد و درباره برخی پرسش ها، پاسخ هایی به شرح ذیل اخذ شد:

 برگزاری آزمون در چه مرحله‌ای است؟ نوشتن و تدوین آگهی و دفترچه آزمون به پایان رسیده و قرار است نیمه اول شهریورماه امسال در نشست هیات مدیره بررسی و در صورت تصویب اقدامات اجرایی برای فراخوان و انتشار آگهی در رسانه‌ها انجام شود.

آزمون کی برگزار می‌شود؟ در صورتی‌که هیات مدیره دفترچه و شرایط آزمون را تصویب کند، مهرماه فراخوان و به فاصله ۳۵ تا ۴۵ روز بعد آزمون استخدامی متمرکز برای صنایع پتروشیمی ماهشهر برگزار خواهد شد.

 شرایط اولیه آزمون را تشریح کنید؟ شرایط برگزاری آزمون متمرمز ماهشهر کم و بیش شبیه آزمون استخدامی پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس بوده با این تفاوت که در این آزمون بیشتر رشته‌ها و گرایش‌های تحصیلی در حوزه عملیات، بهره‌برداری و تعمیرات خواهد بود در این راستا به دنبال جذب گرایش‌های رشته های مهندسی شیمی، مکانیک، برق، ابزاردقیق، محیط زیست، ایمنی و بهداشت حرفه ای و ... در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد هستیم.

 شرایط جذب بومی و غیربومی به چه صورت است؟ همچون آزمون پالایشگاه بیدبلند در سه سطح بومی ماهشهر، استان خوزستان و سراسر کشور ضرایب بومی تعیین خواهد شد که البته باید این شرایط در هیات مدیره صنایع پتروشیمی خلیج فارس تصویب شود.

در همین حال، «جعفر ربیعی» مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس مردادماه امسال  با بیان اینکه برگزاری آزمون استخدامی متمرکز ماهشهر منتفی نشده است، گفته است: امسال دو آزمون استخدامی برای صنایع پتروشیمی ماهشهر و عسلویه برگزار می‌کنیم که زمان بندی فراخوان و برگزاری آزمون پتروشیمی ماهشهر به‌زودی اعلام می‌شود.

https://naftonline.ir/news/18493/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Russian Federation
رسول
یعنی مهندسی صنایع نمیخوان
feedback
Iran, Islamic Republic of
رسول
پس صنایع نمیخواد؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
رضا
و باز هم از رشته نفت مظلوم انگار خبری نیست، آخه ما چه گناهی کردیم؟ این دفعه ساکت نمیشینیم به دیوان عدالت شکایت میکنیم ،بسه هرچی حق مارو خوردید
feedback
Iran, Islamic Republic of
محبوبه
سلام. اگر شرایط مثل بیدبلند باشت باز هم امثال من متضرر میشیم که چند سال ساکن ماهشهرم و با وجود همسر ماهشهری و داشتن مدارک تحصیلی مرتبط از دانشگاههای دولتی هیچ امتیازی برای قبولی ندارم . بومی به تبع همسر در آزمون بیدبلند لحاظ نشد و من با وجود رتبه کتبی عالی قبول نشدم. خواهش میکنم از یه طریق به گوش منابع انسانی و مدیریت محترم برسونید. واقعا ظلمه.
0