تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۸
رویکردها و برنامه های اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران تشریح شد
به گزارش نفت آنلاین به نقل از  روابط عمومی شرکت نفت خزر، همزمان با ابلاغ دستورالعمل ۱۰ بندی اطلاع رسانی از سوی دکتر مسعود کرباسیان مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران ، مجید بوجارزاده رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت و هیئت همراه در سلسله نشست های هم اندیشی با مدیران عامل شرکت های تابعه از شرکت نفت خزر بازدید نمودند .

دکتر علی اصولی مدیر عامل شرکت نفت خزر در این نشست با تاکید بر نقش روابط عمومی ها در توسعه و تحقق اهداف متعالی صنعت نفت اظهار داشت: روابط عمومی بعنوان یک نهاد موثر باید در عرصه های مختلف سازمان از جمله فضای مجازی ایفای نقش موثر نماید. وی با اشاره به اهمیت فعالیت ها و دستاوردهای شرکت نفت خزر بعنوان تنها شرکت فعال در آب های عمیق کشور افزود: شرکت نفت خزر متعهد است در راستای تحقق اهداف صنعت نفت در جهت شناسایی پتانسیل های هیدروکربوری خزر و استان های شمالی کشور گام بردارد و در این زمینه آمادگی دارد در حوزه اطلاع رسانی در راستای منویات مدیرعامل محترم شرکت ملی نفت همکاری موثر نماید .

مدیرعامل شرکت نفت خزر ضمن تقدیر از حرکت مثبت آقای بوجارزاده در برگزاری نشست های هم اندیشی با مدیران با تاکید بر نکات مثبت و ارزنده این نشست افزود: اینگونه نشست ها و تعامل های درون سازمانی امری بسیارمطلوب است روابط عمومی شرکت ملی نفت میتواند به درک بهتری از فعالیت ها، اقدامات و چالش های موجود در سازمان و شرکت های تابعه رهنمون سازد.

مجید بوجارزاده رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران در این دیدار خاطر نشان کرد: این نشست ها می تواند در انتقال تجارب وایجاد ارتباطات گسترده تر بین روابط عمومی ستاد و شرکت های تابعه بسیار مفید و موثر باشد. ایشان در بخشی از سخنان خود به دستورالعمل دکتر کرباسیان مدیرعامل شرکت ملی نفت در خصوص اولویت های اطلاع رسانی با هماهنگی و همکاری حداکثری با روابط عمومی ستاد اشاره نمودند و خواستار اهتمام ویژه و حمایت مدیران عامل برای عمل به این دستورالعمل در جهت اطلاع رسانی مطلوب اقدامات صنعت معظم نفت به مردم شریف ایران شدند.

شایان ذکر است رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت و هیئت همراه در پایان نشست با دکتر علی اصولی، ضمن بازدید از اداره ژئوفیزیک نفت خزر و آشنایی با مباحث فنی ایستگاه کاری این حوزه (work station  ) ، با حضور در واحد روابط عمومی شرکت نفت خزر و بازدید از آرشیو فیزیکی صوتی و تصویری این شرکت که مشتمل بر ۲۰سرفصل در قالب بیش از ۱۰۰۰حلقه DVD  است، از ماکت های توپوگرافی دریای خزر، فرآیند تولید زود هنگام در میدان سردار جنگل و لایه های زمین شناسی خزر نیز بازدید نمودند و با تشریح فرآیندهای کاری و مباحث فنی حوزه دریای خزر آشنا شدند .

https://naftonline.ir/news/18368/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0