تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹
به‌گونه‌ای عمل می‌کنیم تا رضایتمندی کارکنان فراهم شود
به گزارش نفت آنلاین ؛ وی با اشاره به بخشنامه وزرات نفت مبنی بر صرفه جویی و کاهش هزینه های بی تاثیر در کارایی وزارت نفت گفت: کاهش هزینه ها در بخش ورزش و خدمات آموزشی و فرهنگی و بطور کلی اهتمام در اجرای صحیح آن در راستای صیانت از حقوق کارکنان و حفظ سرمایه انسانی است و مناطق نفت خیز جنوب به‌گونه‌ای عمل می کند تا موجبات رضایتمندی کارکنان نیز فراهم گردد.

 بارانی در ارتباط با حقوق و مزایای کارکنان قرارداد مدت موقت نیز اظهار داشت: ارائه تسهیلات و مزایای کارمندی یا کارگری به این عزیزان و همچنین اجرای طرح طبقه بندی مشاغل از گزینه های منابع انسانی وزارت نفت است که در جلسات مختلف و نشست‌های تخصصی در مورد آن بحث و تبادل نظر می شود که در صورت تصویب در همه بخش های وزارت نفت اجرا خواهد شد و شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در این زمینه برنامه مستقلی خارج از چارچوب و سیاست‌های کلی وزارت نفت ندارد.

 مدیر منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب درباره ساماندهی نیروهای ارکان ثالث نیز گفت: ساماندهی نیروهای ارکان ثالث و راه اندازی سامانه اطلاعاتی این نیروها بر اساس مصوبات کارگروه رسیدگی به نیروهای غیر رسمی شرکت ملی نفت ایران صورت می گیرد.

https://naftonline.ir/news/17457/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
مرتضی
نظر من اینه که خسته شدیم هم وعده الکی تا کی وعده الکی تا کی کاغذ بازی کارگرا خسته شدن نه میتونن خسته شدیم الخوصوص نیرهای خدماتی شرکت نفت گاز
feedback
Iran, Islamic Republic of
B
این آقایون حقوق ارکان ثالث را به موقع بدن. ساماندهی پیش کش.
0