تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵
به گزارش پایگاه خبری نفت آنلاین ؛ در فراخوان «تشکیل داده های اطلاعاتی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی» که ازسوی اداره کل آموزش، برنامه‌ریزی نیروی انسانی و تحول اداری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت اعلام شده، آمده است:

«به‌منظور تأمین بخشی از نیازمندی‌های آینده شرکت‌های اصلی و تابعه وزارت نفت مستقر در استان تهران از میان نیروی انسانی متخصص و شایسته، ایجاد بانک اطلاعاتی فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در دستور کار این وزارتخانه قرار گرفته است. بدین منظور از کلیه دانش‌آموختگان واجد شرایط و علاقه‌مند دعوت می‌شود تا برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط عمومی، ‌اختصاصی و رشته گرایش‌های تحصیلی مورد نیاز به پایگاه اینترنتی jad.mop.ir مراجعه و در صورت تمایل از تاریخ ۱۰ تیرماه تا ۱۰ شهریورماه امسال نسبت به درج مشخصات و اطلاعات درخواستی در «سامانه اطلاعاتی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی» اقدام کنند. در ضمن پس از درج اطلاعات درخواستی، در صورت تکمیل اطلاعات و مدارک مورد نیاز، اسامی داوطلبان واجد شرایط اولیه در بانک اطلاعاتی متقاضیان ثبت می‌شود.

شایان ذکر است، تأمین نیازهای نیروی انسانی به صورت غیردائم برای سمت/ وظایف خاص تخصصی در ستاد، فرآیند عملیات یا طرح‌های توسعه‌ای در استان تهران از میان داوطلبان موجود در بانک اطلاعاتی یادشده و از طریق انجام مصاحبه‌های فنی - تخصصی و ارزیابی سلامت روان‌شناختی براساس نوع مشاغل مورد نیاز و نیز طی دیگر مراحل و تشریفات به‌کارگیری نیروی انسانی طبق مقررات و ضوابط مجری در صنعت نفت انجام می‌شود.»

حال باید دید ثبت نام داوطلبان در این سامانه منجر به استخدام آنان خواهد شد یا خیر؟! هر گونه اطلاع رسانی و انتشار اطلاعیه های وزارت نفت در این خصوص در کانال تلگرام و پیج اینستاگرام نفت آنلاین بصورت همزمان انجام خواهد شد/ عضویت از طریق لینک های زیر:

عضویت در پیج اینستاگرام نفت آنلاین

  عضویت در کانال تلگرام نفت آنلاین

https://naftonline.ir/news/17449/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
موسوی
باسلام...
چرا ثبتنام و فراخوان جذب در وزارت نفت فقط برای تهران هست؟؟؟؟؟؟؟؟
ما بندرعباس هستیم.هم شرکت نفت وپالایش داریم وهم شرکتهای تابعه!!!!!!!
پس ما چی؟؟؟لطفا اینو به مسولان بگین..ممنون
feedback
Iran, Islamic Republic of
زهرا
واقعا این چه طرز فرخوان دادنه؟!! ما هزار ساله منتظریم یه جا استخدام بشیم ، اینقدر شرایط سن و ال و بل گذاشتن که جوونای مردم همین جور بیکار صف کشیدن
تقصیرما چیه که شما ازمون برگزار نمی کنید و از شرایط سنی مون می گذره؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
امیرعباس پورمحمد
با سلام واحترام بنده هم جانباز وجدود سی چهل ماه در جبهه بودم و حال بازنشسته هستم و بخاطر اینکه بچه ام بیکار است و میخواهم لطف کنید گه بکار گیری در ان وازتخانه مشغول شود با تشکر و قدردانی
0