تاریخ انتشارسه شنبه ۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۴
ثبت نام فراخوان جذب در وزارت نفت؛سال ۱۳۹۸
به گزارش نفت آنلاین به نقل از شانا، در فراخوان «تشکیل سامانه اطلاعاتی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی» که ازسوی اداره کل آموزش، برنامه‌ریزی نیروی انسانی و تحول اداری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت اعلام شده، آمده است:

«به‌منظور تأمین بخشی از نیازمندی‌های آینده شرکت‌های اصلی و تابعه وزارت نفت مستقر در استان تهران از میان نیروی انسانی متخصص و شایسته، ایجاد بانک اطلاعاتی فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در دستور کار این وزارتخانه قرار گرفته است. بدین منظور از کلیه دانش‌آموختگان واجد شرایط و علاقه‌مند دعوت می‌شود تا برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط عمومی، ‌اختصاصی و رشته گرایش‌های تحصیلی مورد نیاز به پایگاه اینترنتی jad.mop.ir مراجعه و در صورت تمایل از تاریخ ۱۰ تیرماه تا ۱۰ شهریورماه امسال نسبت به درج مشخصات و اطلاعات درخواستی در «سامانه اطلاعاتی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی» اقدام کنند. در ضمن پس از درج اطلاعات درخواستی، در صورت تکمیل اطلاعات و مدارک مورد نیاز، اسامی داوطلبان واجد شرایط اولیه در بانک اطلاعاتی متقاضیان ثبت می‌شود.

شایان ذکر است، تأمین نیازهای نیروی انسانی به صورت غیردائم برای سمت/ وظایف خاص تخصصی در ستاد، فرآیند عملیات یا طرح‌های توسعه‌ای در استان تهران از میان داوطلبان موجود در بانک اطلاعاتی یادشده و از طریق انجام مصاحبه‌های فنی - تخصصی و ارزیابی سلامت روان‌شناختی براساس نوع مشاغل مورد نیاز و نیز طی دیگر مراحل و تشریفات به‌کارگیری نیروی انسانی طبق مقررات و ضوابط مجری در صنعت نفت انجام می‌شود.»

https://naftonline.ir/news/17441/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
جمیل معاوی
شرایط سنی برای بازنشستگی برای پرسنل پتروشیمی بندرامام که ۶۰ سال تعیین گردیده بجز عدم توان کارکنان باعث هرز رفتن وقت و انگیزه شده است الخصوص کارکنان جانباز ایثارگر اسرا و در بدترین نقطه آب وهوایی شهرستان ماهشهر متحمل معلولیت و آسیب های روانی شده است و طرح پیشنهادی توافقی مدیریت بندرامام ناکارآمد و عدم درک صحیح نیروهای انسانی را بدنبال دارد.
feedback
Iran, Islamic Republic of
جمیل معاوی
وزیر محترم نفت سلام. لطفا شرایط سنی برای بازنشستگی در مناطق محروم و بدترین شرایط آب وهوایی جنوب کشور الخصوص کارکنان جانباز اسرا ایثارگر را از ۶۰ سالگی به ۵۰ سالگی تقلیل دهید . عدم کارآیی توان جسمانی انگیزشی در ۶۰ سالگی از بین رفته است.لطفا رسیدگی نمایید.
feedback
Iran, Islamic Republic of
امیر
با سلام و خسته نباشید،ما ساکن ماهشهر هستیم،کاش بندی برای ورزشکاران هم بزارید،حداقل ورزشکارایه ملی جذب آتشنشانی های شرکت مستقر در منطقه ویژه شن،ما که از فارغ التحصیلی نتونستیم استفاده کنیم بتونیم جذب آتشنشانی یا hseبشیم،با تشکر
feedback
Iran, Islamic Republic of
موسوی
باسلام…
چرا ثبتنام و فراخوان جذب در وزارت نفت فقط برای تهران هست؟؟؟؟؟؟؟؟
ما بندرعباس هستیم.هم شرکت نفت وپالایش داریم وهم شرکتهای تابعه!!!!!!!
پس ما چی؟؟؟لطفا اینو به مسولان بگین..ممنون
feedback
Iran, Islamic Republic of
موسوی
با سلام..
چرا این سامانه فقط برای تهران هست؟؟؟؟ ما که ساکن
بندرعباس هستیم و شرکت نفت داریم چی؟؟؟
لطفا بازگو کنید..ممنون
feedback
Iran, Islamic Republic of
سميرا پورظبه
دارای لیسانس علوم تربیتی دلنشگاه شهید چمران اهواز
feedback
Iran, Islamic Republic of
محمد
این مسخره بازیا چیه چرا مثل آدم ی آزمون سراسری استخدامی نمیگرید مثل دوره های گذشته هرکی نخبه باشه همیشه نخبس تو آزمون ثابت میکنه
feedback
سجاد عالی نژاد
سلام و عرض ادب لطفا شرایط معدل را تغییر بدهید چون واقعا من خودم هم سخت کار میکردم و به سختی شهریه دانشگاه را تهیه میکردم لطف کنین شرط معدل را بردارید تشکر فراوان
feedback
Iran, Islamic Republic of
مرتصی منصوری
درخواست. کارمرتضی منصوری لیسانس مکانیک گرایش. ساخت وتولید ازاهواز
feedback
Iran, Islamic Republic of
خبیب الله پاهنگ
میخواهم کارت نفتیم هوشمندی بشه
0