تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸
صرفه جویی ۷۷ کیلو وات برق در ساعت در شرکت ملی حفاری ایران
به گزارش  نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران سعید قربانی روز یکشنبه (۲۶ خردادماه) در توضیح بیشتر در این باره گفت: این اقدام همه ساله در راستای ابلاغیه سازمان برق و استانداری خوزستان با هدف کاهش مصرف انرژی در ساعت های پیک مصرف صورت می گیرد.

وی افزود: در نشست اخیر کمیته عالی ایمنی که با حضور نمایندگان مدیریت های خدمات، منابع انسانی و اچ اس ئی شرکت تشکیل شد، مقرر گردید طرح صرفه جویی در مصرف برق در بخش های اداری، کارگاه ها و تاسیسات اجرایی گردد.

قربانی اظهار کرد: در این زمینه یک هزار و ۸۴۸ لامپ در راستای کاهش مصرف خاموش که ۷۷ کیلو وات مصرف کمتر را به دنبال داشته است.

مدیر اچ اس ئی، پدافند غیر عامل، مدیریت بحران و فوریت های پزشکی شرکت ملی حفاری ایران گفت: این در حالی است که کاهش ساعت کار ادارات در فصل تابستان که از سوی استانداری خوزستان ابلاغ گردیده نیز با توجه به گستردگی بخش های اداری شرکت در سطح کلان شهر اهواز، موجب صرفه جویی قابل توجی در مصرف برق می شود.

وی افزود: از واحدهای اداری ستادی، عملیاتی و پشتیبانی شرکت خواسته شده با توجه ویژه به این امر فرصت همیاری با سازمان برق در جهت کاهش مصارف انرژی و افزایش ظرفیت ها برای تامین برق مورد نیاز واحدهای مسکونی در استان مهیا شود تا از قطع احتمالی برق به لحاظ افزایش بار مصرف به لحاظ حجم بالای استفاده خانواده ها از تجهیزات سرمایشی، جلوگیری به عمل آید.

https://naftonline.ir/news/17249/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
بهروز نصیری
با سلام خسته نباشید بنده لیسانس برق قدرت و مدارک فنی حرفه ای اعم از HSE.PLC.HMI اتوماسیون صنعتی میباشم کاملا مسلط.مایل به همکاری و استخدام میباشم باتشکر
تازه ترين نظرات
0