تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸
خدمات ارزنده حیدربهمنی همیشه در ذهن کارکنان پرتلاش حفاری باقی خواهد ماند
?روز گذشته و با حکم علی کاردر مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران مهندس سپهرسپهری جایگزین مهندس حاج حیدر بهمنی در شرکت ملی حفاری ایران شد. نکته عجیب در حکم صادره این بود که هیچ یادی از خدمات شبانه روزی پدر صنعت حفاری ایران نشد .

?معمولا در پایان احکام ابلاغی و به رسم ادب از مدیر پیشین تقدیر و تشکر می شود ، لیکن مدیرعامل شرکت ملی نفت و وزیر نفت که مدتها بود، پس از حکم مقام معظم رهبری در خصوص خارج نمودن شرکت ملی حفاری از لیست شرکتهای اصل ۴۴ ،آن را منتصب به مهندس بهمنی دانسته و تمام تلاش خود را به کارگرفته تا چوب لای چرخ او بگذارند که نمونه آن عدم تامین مالی شرکت و ترخیص تعداد زیادی از دستگاههای حفاری می باشد.

?گویا مجموعه وزارت #نفت خدمات ارزنده بهمنی در کویت ، چاه شماره ٥۰ اهواز ، ٢٣ کنگان و نفت شهر را به فراموشی سپرده اند.

?هرچند خصوصیات حاج حیدربهمنی تنها در توانایی های فنی و مدیریتی خلاصه نمی شود و شخصیت دوست داشتنی با روحیه مردمی ایشان در میان مردم استان #خوزستان و کارکنان جایگاهی ویژه و ماندگار دارد و #زنگنه و کاردر باید بدانند آنان نیز روزی مدیریتشان پایان می یابد و انتظار چه برخوردی دارند.

?نکته دیگری که جای تعجب بسیار داشت برگزاری مراسم تودیع و معارفه در ستاد شرکت ملی نفت بود که سوالاتی را در ذهن ایجاد می کند.

١- مگر ستاد شرکت ملی حفاری در #اهواز نیست؟ ٢- زنگنه و کاردر از چه چیزی می ترسیدند که سعی داشتند معارفه را در جایی برگزار کنند که بهمنی و رسانه ها حضور نداشته باشند؟ ٣- دلیل نارضایتی کمیسیون انرژی مجلس چیست؟ و...

?در هرصورت ذهن مردم برخورد ناثواب با شخصیتی که سالها در صنعت #حفاری زحمت کشید را فراموش نمی کند و این نکته را به دوستان یاد آور می کند که : از هر دست که دادید از همان دست می گیرید . #ادمین_نفت_آنلاین

https://naftonline.ir/news/1671/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0