تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱
بزرگداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور بسیجیان صنعت نفت در جنوب+گزارش تصویری
به گزارش نفت آنلاین، در این مراسم سردار شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان طی سخنانی به حمایت ۴۰ کشور از رژیم بعث عراق در جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: حماسه سوم خرداد نماد غرور ملت ماست.

وی افزود: در راستای حماسه آزادسازی خرمشهر ، رزمندگان فداکار این مرز و بوم با افتخار آفرینی امنیت و آسایش را به ملت ایران هدیه کردند و ما امروز مرهون مجاهدتهای حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس و افتخار آفرینان سوم خرداد سال ۱۳۶۱ هستیم.

وی در ادامه به مهمترین عوامل پیروزی در عملیات بیت المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر شد اشاره کرد و گفت: لطف و عنایت خداوند متعال، وحدت فرماندهی در بین سپاه  ارتش، حضور جوانان پرشور بسیجی ، اتحاد مردم و رهبری پیامبر گونه امام راحل رمز موفقیت ما در فتح خرمشهر بود.

سردار شاهوارپور افزود: امروز و با گذشت قریب به ۴۰ سال از آغاز جنگ تحمیلی، سرمایه عظیم فرهنگ دفاع ازخرمشهر همچنان در پوست، رگ و سلولهای جوانان ایران اسلامی وجود دارد.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امروز در اقصی نقاط دنیا تمام کسانی که خواهان حماسه و مقاومت هستند از جمهوری اسلامی ایران الگو می گیرند تصریح کرد: جمهوری اسلامی با تمام قوا در مقابل بدخواهان ایستاده و با تمام وجود از کیان ایران اسلامی حراست و پاسداری می کند.

سرهنگ پاسدار عباس ممبینی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان(وزارت نفت- جنوب)  نیز در این مراسم ضمن تبریک سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر طی سخنانی اظهار داشت:سوم خردادتداعی مقاومت،ایثار و پیروزی ملت راسخ و استوار ایران اسلامی بود.

وی در ادامه به تلاشهای بی شائبه کارکنان و بسیجیان صنعت نفت جنوب در جریان سیل اخیر خوزستان اشاره کرد و گفت: در جریان سیل فروردین ماه سال جاری ، صنعت نفت در دوجبهه تولید و امداد رسانی به سیل زدگان، نقش بی بدیلی را از خود بر جای گذاشت که این اقدامات جهادی با الگو گیری از جوانان و رزمندگان غیور هشت سال دفاع مقدس به منصه ظهور رسید.

تجلیل از ۲۰ نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس و اجرای نماهنگ شهدای مدافع حرم خوزستان از دیگر برنامه های این مراسم بود.

شایان ذکر است در این مراسم مهندس احمد محمدی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب, مهندس جهانگیر پورهنگ مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان و مهندس مراد کمالی مدیر تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین آلات فرآیندی NISOC نیز حضور داشتند.

گزارش تصویری اختصاصی نفت آنلاین 

[gallery columns="2" link="file" size="medium" ids="16571,16572,16573,16574,16575,16576,16577,16578,16579,16580,16581,16582,16583,16584,16585" orderby="rand"]
https://naftonline.ir/news/16570/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0