تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴
آخرین خبر از استخدام فارغ‌التحصیلان دانشگاه نفت
یک مقام مسئول در وزارت نفت از جذب تعدادی از دانشجویان دانشگاه صنعت نفت خبر داد و گفت در صورتی که دانشجویان دعوت شده به گزینش امتیاز لازم را کسب کنند در وزارت نفت استخدام می‌شوند.

به گزارش نفت آنلاین به نقل از نبض‌نفت مجوزهای لازم برای دانشجویان صنعت نفت که ۱۸ اردیبهشت برای طی مراحل گزینش دعوت شده‌اند در حال طی شدن است و دانشجویانی که بتوانند مراحل گزینش را به خوبی سپری کنند جذب وزارت نفت می‌شوند.

همچنین خبرهای حاکی از این است که ۱۸ اردیبهشت برای ۲۲۰ نفر از دانشجویان دانشگاه صنعت نفت کشور پیامک ارسال شده و به مصاحبه دعوت شده‌اند.

علاوه بر این گروه، تعدادی بین ۵۰ الی ۶۰ نفر نیز که در گزینش‌های قبلی رد شده‌اند برای بار دوم این فرصت به آنها داده شده که در گزینش وزارت نفت شرکت کنند.

یکی از مقامات وزارت نفت در این خصوص گفت: به این افراد فقط برای یک بار شانس مجدد داده‌ایم تا بتوانند در گزینش وزارت نفت امتیازات لازم را جذب کنند. این مقام مسئول گفت برای تمام افرادی که در مراحل مختلف گزینش امتیاز لازم را کسب کنند از سازمان امور استخدامی کشور مجوزهای لازم دریافت می‌شود و به زودی در وزارت نفت استخدام می‌شوند.

استخدام آنها نیز به صورت پیمانی بوده و بر اساس فرایند موجود در وزارت نفت جذب می‌شوند.لازم به ذکر است که این موضوع با دستور شخص وزیر نفت انجام شده و بحث استخدام این دانشجویان قطعی است.

https://naftonline.ir/news/16566/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0