تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷
شرایط برابر برای اشتغال بانوان و آقایان در تاسیسات پارس جنوبی فراهم شد
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با صدور ابلاغیه ای از مدیریت کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه پارس خواست که با فراهم آوردن شرایط، معرفی نیروهای جویای کار به تاسیسات و با رعایت عدم تبعیض جنسیتی، شرایط برابر را برای اشتغال بانوان و آقایان در تاسیسات پارس جنوبی فراهم سازد. به گزارش نفت آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران؛ در بخشی از ابلاغیه صادره از مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس خطاب به مدیریت کار و خدمات اشتغال آمده است: نظر به إسناد بالا دستی، تأکیدات مقام معظم رهبری و سیاست های شفاف دولت جمهوری اسلامی و ابلاغیه مقام عالی وزارت تاکید می شود؛ در کلیه موارد جذب در پارس جنوبی ( به استثنای اشتغال در سمت های اقماری و سکوهای دریایی) همه شرکت ها و پیمانکاران موظف هستند شرایط برابری را برای بانوان در جذب لحاظ کنند.

مهدی یوسفی در این ابلاغیه، ضمن موظف کردن مدیریت کار و خدمات اشتغال به ارائه ماهیانه نتایج اقدام های صورت گرفته در این حوزه، خواهان اعلام فهرست کارجویان بدون هرگونه تبعیض جنسیتی و در شرایط برابر به شرکت ها شده است.

لازم به ذکر است پارس جنوبی یکی از مهمترین مراکز حوزه کار و اشتغال کشور محسوب می شود و مدیران نفتی این منطقه همواره تلاش کرده اند تا شرایط مناسبی برای کار بانوان فراهم کنند.

https://naftonline.ir/news/1654/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0