تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲
درج رپورتاژ آگهی بسیار مفید در سایت پرمخاطب نفت آنلاین
درج خبر در سایت نفت آنلاین (Naftonline.ir):

نفت آنلاین یکی از سایت‌های خبری مستقل و پرمخاطب ایران در حوزه نفت ؛ گاز و پتروشیمی است. همانطور که از رتبه Alexa این سایت بر می‌آید، بازدید روزانه از این سایت خبری بالاست. همین امر این سایت را به انتخابی مناسب برای درج خبر تبدیل کرده است. درج خبر در سایت نفت آنلاین موقعیتی برای شما ایجاد می‌کند که از طریق آن خود را به بازار هدفتان شناسانده و با استفاده از این امکان، مشتریان جدیدی را به سمت خود جذب کنید.

رپورتاژ آگهی در سایت نفت آنلاین (Naftonline.ir):

سایت نفت آنلاین ، یکی از بهترین سایت های نفتی در جذب آگهی سایت‌های خبری - تحلیلی را دارد و این گواه آن است که رپورتاژ آگهی در سایت نفت آنلاین حتما و بلاشک مورد توجه بسیاری قرار خواهد گرفت. سابقه، سرعت، و دقت این سایت در رپورتاژ آگهی و درج خبر می‌تواند کمک حال کسب و کار شما شود. تجربه نفت آنلاین می‌تواند در بهتر دیده شدن کسب و کارتان به شما کمک کند. این همان چیزیست همه با تبلیغات گران قیمت سریع در بدست آوردنش دارند، ولی بیشتر اوقات این اتفاق از طریق تبلیغات یا نمی‌افتد یا اصلا ممکن نیست.

ثبت خبر در سایت نفت آنلاین (Naftonline.ir):

گستره پوشش مطالب در این سایت بسیار بالاست. این امر نشان از آن است که نفت آنلاین دایره خوانندگان وسیعی از طیف‌های مختلف حوزه نفتی را دارد. دیده شدن مهمتر از هر چیز دیگریست. ثبت خبر در سایت خبری پربازدیدی چون نفت آنلاین را تصور کنید که نه تنها خوانندگان زیادی دارد، بلکه در تمامی شبکه‌های اجتماعی چون فیس بوک, توییتر، اینستاگرام، و تلگرام نیز صفحه‌ای مختص به خود دارد. این دقیقا همان چیزیست که شما می‌توانید از آن بهره برده و نام خود را بر زبان‌ها بیاندازید. ثبت خبر در سایت نفت آنلاین می‌تواند کمک شایانی به پخش شدن نام کسب و کارتان در بازار هدفی که در نظر دارید بکند.

مزایای درج خبر در سایت نفت آنلاین (Naftonline.ir):

همانطور که گفته شد، دقدقه این روزهای هر کسب و کاری دیده شدن است. تبلیغات بسیار در این زمینه کاربردیست اما هزینه بسیار بالایی دارد. علاوه بر داشتن هزینه پایین‌تر از تبلیغات، ثبت خبر در سایت نفت آنلاین، در مقایسه با تبلیغات تاثیرگذاری بیشتری در بازار هدف خواهد داشت. همچنین رپورتاژ آگهی در سایت نفت آنلاین ۱۰۰% جامعه بزرگتری را هدف قرار می‌دهد، حال آنکه این اتفاق ممکن است در تبلیغات نیافتد؛ راحت‌تر بخواهیم صحبت کنیم تبلیغات به نسبت هزینه‌هایش ریسک بالایی دارد در حالی که درج خبر در سایت نفت آنلاین بازخوردی که مدنظرتان می‌باشد را خواهد داشت.

شیوه درج خبر در سایت نفت آنلاین (Naftonline.ir): جهت سفارش به شماره ما پیام دهید ( ۰۹۰۳۳۳۳۵۵۹۷ ) / پیام فقط از طریق واتس اپ یا تلگرام ارسال ود

https://naftonline.ir/news/16174/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0