تاریخ انتشارشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۵
لینک ثبت نام+دفترچه آزمون استخدامی پتروشیمی پارس فنل عسلویه


ب: شرایط عمومی داوطلبان  ۱- تابعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران. ۲- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران. ۳- متدین به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی کشور، مصرح در قانون اساسی. ۴- داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمانی و روانشناختی با تأیید طب کار بهداشت و درمان. ۵- عدم تعهد خدمت در دستگاه های دولتی و غیر دولتی. ۶- عدم اشتغال به کار به صورت رسمی، پیمانی و یا آزمایشی در واحدهای تابعه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی. ۷- دارا بودن کارت پایان خدمت نظام وظیفه و یا کارت معافیت دائم غیر پزشکی. ۸- نداشتن سوء پیشینه کیفری به تأیید مراجع ذیصلاح و عدم اشتهار به فساد اخلاقی. ۹- کلیه پذیرفته شدگان نهائی (آزمون کتبی - مصاحبه – معاینات پزشکی) می بایست ساکن منطقه عسلویه گردند. ۱۰- با عنایت به اینکه امکانات اسکان شرکت در منطقه بسیار محدود می باشد، تأمین مسکن پذیرفته شدگان نهایی بومی که می بایست در منطقه عسلویه ساکن گردند، به عهده خودشان خواهد بود.

تعریف بومی: به متقاضیانی بومی اتلاق می شود که یکی از شرایط ذیل را دارا باشند. * متقاضیانی که محل تولد و یا صدور شناسنامه آنان، شهرهای استان بوشهر و یا شهرستان های مهر، لامرد و پارسیان باشد. * متقاضیانی که محل تولد و یا صدور شناسنامه یکی از والدین آنان، شهرهای استان بوشهر و یا شهرستان های مهر، لامرد و پارسیان باشد و خود متقاضی به مدت حداقل ۱۰ سال ساکن شهر های استان بوشهر و یا شهرستان های مهر، لامرد و پارسیان باشد. * دریافت کنندگان مدرک تحصیلی دیپلم از یکی از شهرهای استان بوشهر یا شهرستان های مهر، لامرد و یا پارسیان * متقاضیانی که مدت ده سال در یکی از شهرستان های استان بوشهر و یا شهرستان های مهر، لامرد و پارسیان طبق تائید و گواهی کتبی مدیریت کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس سکونت یا اشتغال داشته باشند.

ج: شرایط اختصاصی داوطلبان  ۱- متقاضیان شرکت در آزمون می بایست محل تولد یا محل صدور یا محل اخذ دیپلم آنها یکی از استان های بوشهر یا فارس یا خوزستان باشد. ۲- دارا بودن کارت پایان خدمت سربازی تا قبل از تاریخ برگزاری آزمون کتبی در خصوص آقایان • برای متقاضیان مرد، که خدمت سربازی را انجام داده اند، تاریخ اتمام سربازی درج شده بر روی کارت، معیار مقایسه با تاریخ آزمون کتبی خواهد بود • برای متقاضیان مرد، دارای کارت معافیت از خدمت سربازی، تاریخ صدور کارت معافیت، معیار مقایسه با تاریخ آزمون کتبی خواهد بود. • متقاضیان مرد دارای کسر خدمت سربازی می بایست هنگام ورود اطلاعات، مدت خدمت سربازی را بدون در نظر گرفتن مدت هر گونه کسر خدمت درج نمایند. ۳- حداقل معدل برای کلیه داوطلبان مقاطع تحصیلی مختلف، مطابق جدول نیازها می باشد. تبصره ۱: دارندگان مدارک تحصیلی دانشگاهی از دانشگاه های تهران، صنعتی شریف، صنعتی امیرکبیر، صنعتی شیراز، دانشگاه شیراز، صنعتی اصفهان، دانشگاه اصفهان، علم و صنعت ایران، خواجه نصیر الدین طوسی، علامه طباطبائی، فردوسی مشهد، صنعتی سهند تبریز، چمران اهواز و صنعت نفت آبادان دارای الویت بوده و یک نمره تقلیل در حداقل معدل کل برای آنها منظور خواهد شد. ۴- حداکثر سن برای داوطلبان با مقطع تحصیلی فوق لیسانس ۳۲ سال، لیسانس ۳۰ سال، فوق دیپلم ۲۸ سال و دیپلم ۲۶ سال در تاریخ برگزاری آزمون کتبی میباشد. تبصره ۱: مدت زمان خدمت نظام وظیفه به حداکثر سن داوطلبان افزوده می شود. تبصره ۲: مدت سابقه کار قبلی مرتبط با شغل، با ارائه گواهی معتبر از محل خدمت قبلی و گواهی پرداخت حق بیمه مربوطه، تا سقف سه سال به حداکثر سن اعلام شده اضافه خواهد شد. ۵- متقاضیان در مقطع تحصیلی دیپلم صرفاً می بایست بومی شهرستان عسلویه، جم، کنگان و دیر، طبق شرایط مندرج در شرایط اختصاصی آزمون (تعریف بومی) باشند. ۶- در مقاطع تحصیلی بالاتر از دیپلم، پنجاه درصد جذب پذیرفته شدگان، از بین متقاضیان واجد شرایط بومی (طبق تعریف بومی مندرج در آگهی) خواهد بود و در صورت عدم امکان تأمین، بر اساس امتیاز مکتسبه در مجموع آزمون کتبی و مصاحبه و در غیر اینصورت از پذیرفته شدگان سایر مناطق جغرافیایی که امتیاز بالاتری کسب نموده باشند تأمین خواهد شد. ۷- مدرک تحصیلی افرادی قابل قبول برای شرکت در آزمون استخدامی خواهد بود که در مقطع تحصیلی دیپلم مورد تأیید وزارت آموزش و پرورش و در مقاطع تحصیلی دانشگاهی که از طریق آزمون های سراسری دانشگاهها و دانشگاه آزاد موفق به ورود به مراکز آموزش عالی برای دریافت مدرک رسمی شده و مدارک یاد شده، مورد تأیید وزارت علوم قرار گرفته باشد.



و: مدارک موردنیاز  ۱- تکمیل فرم الکترونیکی تقاضای ثبت نام در سایت ۲- اسکن و بارگذاری عکس ۴*۳ جدید ( طبق مشخصات ذکر شده در سایت) ۳- پرداخت الکترونیکی مبلغ ۱۵۰٫۰۰۰ ریال (یکصد و پنجاه هزار ریال) بابت ثبت نام و شرکت در آزمون از طریق سامانه ثبت نام. لازم به ذکر است هزینه ثبت نام به هیچ عنوان مسترد نخواهد داشت.

ز : تذکرهای بسیار مهم:  ۱- داوطلبان گرامی می‌بایست برای آگاهی از تمام مراحل جذب و آزمون، بصورت مستمر به سایت bakhtarpc.iran-azmoon.ir مراجعه نمایند. ۲- مسئولیت صحت ثبت اطلاعات در سایت اینترنتی به عهده خود شخص متقاضی می‌باشد و در هر مرحله از جذب چنانچه محرز گردد، داوطلب اطلاعات نادرست داده یا فاقد شرایط مندرج در آگهی باشد از انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد. ۳- فارغ التحصیلان و دانشجویان مقاطع تحصیلی بالاتر از مقاطع اعلام شده، مجاز به ثبت نام و شرکت در آزمون استخدامی برای مقاطع تحصیلی پایین تر، نخواهند بود و در صورت مشاهده، به عنوان کتمان حقیقت تلقی خواهد شد و از ادامه روند استخدام آنان جلوگیری بعمل خواهد آمد. تذکر: مدارک داوطلبانی که فراغت از تحصیل یا تاریخ پایان خدمت نظام وظیفه و یا تاریخ صدور معافیت دائم آنان بعد از تاریخ برگزاری آزمون استخدامی باشد، مورد پذیرش قرار نخواهند گرفت. ۴- به تقاضای ثبت نام اینترنتی متقاضیانی که پس از مهلت مقرر( ۹۸/۰۳/۲۴ )اقدام نمایند، ترتیب اثر داده نخواهد شد. ۵- ثبت نام زمانی تکمیل می‌باشد که شماره رهگیری از طریق سیستم به متقاضی اعلام گردد. ۶- لازم به توضیح است که افراد بر اساس بیشترین نمره آزمون کتبی و تا تکمیل ظرفیت مورد نیاز در هر گرایش جهت طی انجام سایر مراحل استخدامی دعوت خواهند شد. جذب نیروی انسانی در شرکت بر اساس موفقیت متقاضیان در تمامی مراحل استخدامی (مشتمل بر آزمون کتبی- مصاحبه تخصصی و روان شناختی و معاینات پزشکی) خواهد بود و چنانچه متقاضیان در هر یک از مراحل فوق موفقیت لازم را کسب ننمایند، موضوع ادامه مراحل استخدامی آنان منتفی خواهد گردید. ۷- همراه داشتن کارت ورود به جلسه و کارت ملی در روز برگزاری آزمون کتبی ضروری خواهد بود. ۸- آزمون کتبی در تاریخ ۳۰ یا ۳۱ خرداد ۹۸، در شهرستان های بوشهر، شیراز و اهواز برگزار خواهد گردید. ساعت و آدرس محل برگزاری آزمون در زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون، اعلام می‌گردد. ۹- جذب نیروها صرفاً جهت بکارگیری در کارخانه شرکت واقع در منطقه عسلویه می‌باشد. ۱۰- از پذیرفته شدگان نهایی تعهد محضری خدمت به میزان ۵ سال اخذ خواهد شد.

جهت ثبت نام کلیک کنید

  اخبار موثق آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی پارس فنل عسلویه را در کانال تلگرام نفت آنلاین دنبال کنید / عضویت از طریق لینک زیر:(جهت عضویت بدلیل ف.ی.لترینگ تلگرام حتما ف.ی.لترش.کن خود را روشن کنید): عضویت

https://naftonline.ir/news/16128/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
سجاد
سلام
چرا مهندس متالورژی حین ثبت نام نیاووردن ولی اینجا تو جدول هست
feedback
Iran, Islamic Republic of
فواد جابری
میکانیک گلنت و کانکشن ریگری سنگ زنی
feedback
Iran, Islamic Republic of
ذکریا
با سلام.ایا در ازمون استخدامی پتروشیمیه پارس پنل ، رشته مهندسی نفت هم میتواند در ازمون شرکت کند یا خیر؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
بومی
سلام لطفا رشته کامپیوتر هم اضاف کنیم .ممنون
feedback
United States
Mp
یعنی فقط بچه ها بوشهر و فارس و خوزستان میتونن تو آزمون شرکت پارس فنل ثبت نام کنند مثلا من که کهکیلویه و بویراحمد هستم و همسایه هر سه استان هستم چطور نمیتونم ثبت نام کنم لطفا بازنگری کنید
feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام
عالللللللللللللی
feedback
Iran, Islamic Republic of
hamidreza
سلام من ازشهر پارسیانم و بومی محسوب میشم.من موقع ثیت نام به مشکل میخورم.مشخصاتمو وارد میکنم به (محل تولد-صدور شناسنامه-محل اخذ دیپلم)هرشهر استان هرمزگان میزنم به مرحله بعد نمیره و میگه شما واجد شرایط نیستی.یعنی اصلا استان هرمزگان تایید نمیکنه.ولی یکی استان سه موارد بالارو تغییر میدم به مرحله بعد میره.کسی مشکلو میدونه راهنمایی کنه لطفا؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
فرشته
ایا خانم با سن سی و سه سال و مدرک کازشناسی ارشد میتواند در ازمون شزکت کند؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
Saleh
سوابق بیمه ای میتونه حداکثر تا سه سال به سن اعلام شده در آگهی اضافه کنه
feedback
Iran, Islamic Republic of
سیا
سلام آبجی شما چون ارشد هستی تا ۳۲سالگی مجازید ولی اگه سابقه داشته باشی ک مرتبط رشته باشه میتونی شرکت کنی در غیر این صورت ی راه حل دیگه هم دارید.ببین اگ مواردی گفتم نداشتی ی پیام بزار خطاب به سیا تا بگم چکار کنی.
feedback
Iran, Islamic Republic of
jalal
سلام سریع میرم سر اصل مطلب من اهل استان چهارمحال و بختیاری هستم وقتی صحبت از آب میشه و اینکه باید به بقیه مناطق کشورم آب برسه و صنعت ومردم ازش استفاده کن بحث ملیه و نباید اعتراض کرد ولی موقع ثبت نام واسه شرکت های این استان ها بومی گزینی انجام میشه .... فولاد و ذوب آهن خورستان و اصفهان و آب مورد نیاز شرکت های بزرگ این استان ها از کانون های آبی استان من سرچشمه میگیره و ما می مونیم و زمین هایی که حق آبیاری آنها را نداریم . یک بار بیایید و ببینید تا باور کنید.یا علی
feedback
Iran, Islamic Republic of
استاد
عسلویه گاز کل ایران و خارج از ایران و سوخت پتروشیمی ها
و بخاری منزل شما رو میده
پس باید تو کل آرمون های سراسر کشور امتیاز براش بزارن
مگه میزارن؟
اراک و بیدبلند و... ثد در صد بومی گرفتن
برای عسلویه میشه کل ایران؟؟؟؟؟؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
Mehdi
با سلام در پاسخ به نظر شما دوست عزیز،من اهل بوشهرم
شما می‌گویید که آب مناطق جنوب کشور بویژه استان هایی که نام بردید از استان های همجوار(چهارمحال و کهکیلویه) تهیه می‌شود و از طرفی بدانید که اگر استان بوشهر که داره گاز به سراسر کشور و حتی به کشور های همسایه و اروپایی ارسال میکنه بخواد گاز خروجی خودش رو قطع کنه استانی مثل استان شما هم نمیتونه در فصل زمستان که دما تا منفی۲۰ درجه هم میرسه از گاز استفاده کنه پس نتیجه میگیریم که استان ها به هم وابسته هستند. چند سالی هست که دارن بومی سازی میکنن یعنی هر استانی بومی سازی خاص خودش رو در زمینه های مختلف داره.در این دو استان(خوزستان و بوشهر) که حداکثردما(۶۰درجه) و رطوبت(۱۰۰درصد) و گرد و خاک بیداد میکنه میخوان تا اونجایی که جا داره از نیرو و تکنسین های داخلی برای پیشرفت استان خودش استفاده کنه نه اینکه بیاد از نیرو های غیر بومی استفاده کنه و این نیرو ها از دارایی هایی که در این استان بدست می آورند در استان های خود استفاده کنند که متاسفانه همین طورم هست و بالای ۸۰ درصد این نیروها غیر بومی هستند. خودتون دارید می‌بینید که پول هایی که در این استان بدست میاد خرج کلان شهر ها و... می‌شود مشخص هم هست الان یه نگاه به پیشرفت شهر های عربی که اونا هم دارن از چاه مشترک خلیج فارس استفاده میکنن بینداز و یه نگاه هم به بوشهر کنگان جم عسلویه. و در آخر یه سوال میپرسم آیا خود شما حاضرید بیایید در این استان مشغول به کار شوید با بالا ترین حقوق و مزایا شرکت نفت بعد حاضرید این پولی که در میارید در همون استان خرج کنید(ماشین، خونه و...) و بیایید در همون استان زندگی کنید؟؟؟؟؟اینم در نظر بگیرید که من نمیگم که نباید از نیرو های غیربومی استفاده کنه منظورم اینه که باید یه فرقی بین اینها باشه و اولویت با بومی باشه
feedback
Iran, Islamic Republic of
چرا چرت میگی !!!؟؟؟ انگار مردم اون استان ها همگی صبح تا شب چوب برداشتین و بالا سر همه پلانکتون‌ها ها وایستادین و مجبورشون کردین که نفت و گاز شن !!!!؟؟؟؟ بدون نفت و گاز زنده میمونم ، اما آب رو رو استان شما قطع کنیم ، چند روز بیشتر دووم نمیارید. سرمایه ملی یک کشور رو با سرمایه شخصی خودت اشتباه گرفتی ، سرت گیج نره یه موقع !!؟؟ بحث اینکه پول فروش و درآمد نفت و گاز صرف آبادانی اونجا نمیشه ، درسته و من هم قبول دارم . اما ربطی ب استخدامی ملی نداره ، الان کسی که نفت گاز پتروشیمی خونده و نخبه هستش ولی استان دیگه هستش باید چیکار کنه ؟ ؟؟ باید موقع انتخاب رشته بزنن که رشته های مربوط به نفت گاز پتروشیمی رو فقط بچه های اون استان ها میتونن بخونن..سیاست گذاری ها ، تصمیمات دقیقا گند زدن ب این کشور و این روند ادامه داره
feedback
Iran, Islamic Republic of
شامانی
سلام
feedback
Romania
کاظم
خداییش این چه کاریه که فقط واسه سه تا استان آزمون گرفته میشه.یعنی بقیه ایرانی نیستند.ما هم زحمت کشیدیم پس ماباید کجا بریم سرکار. تا الان همه آزمونا سراسری بود پس چرا یهو این یکی اینجوری باید باشه. خدا میدونه ما هم یه حقی داریم
feedback
Iran, Islamic Republic of
mar mar
سلام وقتتون بخیر.من همسرم لیسانس برق قدرت هست.دوسال هم تو پتروشیمی کار کرده.ومتقاضی کار توی پتروشیمی عسلویه هست وشرایط اولویت جنبازی داره.رزومه رو میفرسه وحضوری میتونه اقدام کنه؟
feedback
Italy
محمد کاردان
سلام نیاز شدید به کار دارم
feedback
Iran, Islamic Republic of
Aref.alipour
آزمون اگر روز تعطیل مثل جمعه ۳۱خرداد برگزار بشه بهتر هستش چون اکثرا در حال ادامه تحصیل هستند و توی ایام امتحانات هستش. متشکر
feedback
Iran, Islamic Republic of
رحیم
سلام
پدراینجانب به مدت ۱۱سال در شهر عسلویه مشغول بکار بوده و سابقه هم در اداره کار و بیمه ثبت شده ایا می تونم ثبت نام کنم؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
سجاد
سلام مگه تو بند "چ" شماره ۶ ننوشته که ۵۰ درصد از متقاضیان بومی هستند.خب مسلما بقیه باید غیر بومی باشند .پس چرا موقع ثبت نام متقاضیان غیر بومی نمیتونن ثبت نام کنن؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
مصطفی
کسی میدونه چرا وقتی تیک بومی بودن را نمی زنیم چرا وارد مرحله ی بعد نمی شویم؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
سحر
سلام ، چرا به هیچ سوالی جواب داده نشده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
feedback
France
عباس
سلام ببخشید شماکه اینجوری برنامه ریزی میکنید وقتی که ما رشته نفت هستیم داخل شرکت نفت هم راهمون نمیدید هیچ شرکت دیگه ای هم مارو قبول نداره کجا بریم؟؟؟!!!
feedback
Iran, Islamic Republic of
احسان
سلام آیا رشته تحصیلی کاردانی ایمنی فقط بهداشت حرفه ای هست یا افسر ایمنی هم شامل میشه
feedback
United Arab Emirates
قاسم شجیرات
با عرض سلام بنده دارای حرفه جوشکاری و لوله کشی و دارای دیپلم هستم
feedback
Canada
حسن
تف به این کشور فقط تف به اول و اخر همشون که ما استان های محروم مثل لرستان مثل چهارمحال مثل ایلام مثل کهکیلویه. نباید تو هیچ ازمونی شرکت کنیم
feedback
Iran, Islamic Republic of
ناشناس
سلام ازمونش نمره منفی هم داره؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
مسعود
شرکت پارس فنل چرا اخه کسایی که معافیت پزشکی دارن رو نوی لیست شرایط ثبت نام‌نزده.مگه هر کی معافیت پزشکی داره مشکل حاد داشته . لطفا بررسی بشه و فزصت ی ازمون برابر رو از کسایی که‌معافیت پزشکی دارن‌نگیرید
feedback
Iran, Islamic Republic of
حامد
محل تولد و صدور همه از بوشهر است ولی موقع ثبت می نویسد غیر بومی چه کار کنیم
feedback
Iran, Islamic Republic of
امیدگراوندیان
سلام،به نظرم واقعآ افرادی که برای این آزمون وقت گذاشتند وزحمت کشیدن حقشون ضایع شد،اولآ نحوه ی برگزاری امتحان بسیارضعیف بود (اهواز)،دوم اینکه تعداد زیادی از سوالات اشتباه بودن(نداشتن مقدار ،اشتباهات چاپی،تکرار مکرر یک سوال دردفترچه و...)،سوم اینکه سوالات یا غیرقابل حل،ویا خیلی خیلی ساده بودن،به هرحال امیدوارم این اتفاقات ناخوشایند باعث نشه که افرادی که حقشون نیست ، روی کرسی مصاحبه بشینن وافرادی مثل بنده که واسه این آزمون هفته ها درس خوندندو تعدادشون کم هم نیست،بتونن خانواده هاشونو خوشحال کنن (امیدگراوندیان مهندسی برق)
feedback
Iran, Islamic Republic of
ماهان
چرا سایت اینجوری شد...میخوام نگاه به نتیجه ازمون کنم میگه نام کاربری و رمز عبور...اینجوری نبود..لطفا راهنمایی کنید..منتظرم
feedback
Iran, Islamic Republic of
حسین
سلام
در آزمون شیراز گفتن که نمره منفی حذف شده
چرا نمره منفی رو حساب کردن!!!!!
0