تاریخ انتشارجمعه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۶
◀️مدیر گاز رسانی NIGC: مطابق برنامه گازرسانی سال ۹۷، امسال نیز به بیش از سه هزار روستا و ۴۹ شهر گازرسانی خواهد شد.

◀️قائم مقام NIDC: در فاز ۱۴ پارس جنوبی حفر ۲۲ چاه در تعهد شرکت ملی حفاری ایران بوده است که هم‌اکنون با پیشرفت ۸۵ درصدی ۱۴ حلقه چاه شامل هفت حلقه روی سکوی A و هفت حلقه روی سکوی C تکمیل نهایی و تحویل کارفرما شده است و در مدار تولید قرار دارد.

◀️جمعی از مدیران صنعت سی‌ان‌جی کشور بر ضرورت افزایش سهم سی‌ان‌جی در سبد سوخت خودروها تاکید کردند.

◀️دفتر نمایندگی شرکت ملی نفت ایران به منظور تسهیل فعالیت سازندگان ایرانی در کشور عراق راه‌اندازی می‌شود.

◀️موافقت‌نامه آغاز به‌کار مطالعه آزمایشگاهی فرآیند ازدیاد برداشت پایه آبی و گاز در دو مخزن آسماری و بنگستان میدان دانان بین پژوهشگاه صنعت نفت و شرکت نفت مناطق مرکزی امضا شد.

◀️موسس و مدیر عامل شرکت پروتوک (ProTok) روسیه، با اشاره به همکاری نزدیک ایران و روسیه گفت: مشتاقانه خواهان گسترش فعالیت­‌های خود به بازار ایران هستیم.

◀️قرارداد تدوین دانش فنی ساخت کاتالیست‌های گوگردزدای هیدروژنی گازوئیل میان پژوهشگاه صنعت نفت و شرکت نیتل پارس امضا شد.

◀️مدیرعامل ایدرو اویل از امضای تفاهم‌نامه با شرکت ملی نفت ایران برای مطالعات جامع توسعه میدان نفتی سوسنگرد خبر داد.

◀️مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون با اعلام اینکه پارسال ۳۱۶ قلم کالای داخلی در این شرکت بومی‌سازی شده است، گفت: ارزش این محصولات بیش از ۳۱ میلیارد ریال بوده است.

◀️مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون : در سال ۹۷ بیش از ۵ هزار قطعه در این شرکت بومی سازی شد.

◀️چهلمین اجلاس خودکفایی شرکت‌های پتروشیمی و پالایشگاهی با همکاری شرکت اسپک و انجمن استصنا برگزار شد.

◀️قرارداد کنترل آب تولیدی به روش تزریق ژل پلیمری در چاه‌های نفتی میان پژوهشگاه صنعت نفت و شرکت نفت فلات قاره ایران به امضا رسید تا برای نخستین بار شاهد استفاده از این فناوری در صنعت نفت کشورمان باشیم.

◀️مدیرعامل شرکت متن: نیروگاه برق غرب کارون امسال راه‌اندازی خواهد شد.

◀️معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی : با افتتاح ۱۸ طرح پتروشیمی تا سال ۱۴۰۰، درآمد حاصل از فروش محصولات پتروشیمی با ۴۶ درصد افزایش ۲۵ میلیارد دلار می‌رسد.

◀️قرارداد نهایی مهندسی پایه واحد تقطیر در خلأ پسماند اتمسفریک و واحد هوادهی قیر به ارزش یک میلیارد تومان بین پژوهشگاه صنعت نفت و شرکت شکوه صنعت اسپادان امضا شد.

◀️مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران از آغاز برون‌سپاری‌ها در صنعت گاز خبر داد و گفت: نخستین برون‌سپاری مربوط به ایستگاه تقویت فشار گاز صفاشهر ۴ در منطقه پنج عملیات انتقال گاز است.

◀️معاون توسعه و مهندسی شرکت ملی نفت ایران: بودجه لازم برای تعمیرات سکوی امیرکبیر پیش‌بینی شده است.همچنین مذاکرات درباره همکاری ایران و آذربایجان در حوزه خزر ادامه دارد و مدیرعامل شرکت نفت خزر طی هفته‌های آینده سفری به آذربایجان خواهد داشت.

https://naftonline.ir/news/15876/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0