تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۹
به گزارش نفت آنلاین ؛  روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران مهندس سید عبداله موسوی در حاشیه بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی نفت  گفت: ارتقأ بازدهی و  کارآمدی عملیاتی مبتنی بر رشد راندمان اجرایی، خدمات حفاری و پروژه های کلید در دست است.

وی افزود: بهبود کارآیی، پایدار سازی تامین کالا و خدمات از طریق اولویت بندی تقاضاهای اصلی و تنوع بخشی به منابع خارجی و داخلی با کیفیت، از دیگر مباحث مرتبط با کارآمدی عملیاتی می باشد.

 موسوی ارتقاء کیفی دستگاه ها و تجهیزات حفاری با تخصیص بیشترین بودجه سرمایه ای، تقویت توانمندی داخلی از طریق تکمیل ماشین آلات و استفاده از روش های جایگزین را از محورهای دیگر در موضوع کارآیی افزونتر عملیات دانست.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با بیان اینکه رقابت پذیری و بهبود سازمانی  دو اصل دیگر از اهداف راهبردی شرکت در سال جاری است، اظهار کرد: رضایت مشتری، ارتقاء رضایت مندی متقاضیان از طریق بهبود ارتباطات و افزایش کیفیت خدمات را در بر می گیرد.

 وی گفت: حضور موثر در مناقصات داخلی ومنطقه ای،  همکاری با پیمانکاران توسعه میادین، افزایش سهم بازار حفاری و خدمات جنبی  و کاربست خدمات  دارای ارزش افزوده بالا از نکات برجسته مرتبط  با توسعه پایدار به شمار می آید.

موسوی به اصل بهبود سازمانی به عنوان یکی دیگر از اهداف راهبردی شرکت اشاره کرد و افزود: فرهنگ سازی و انجام کار ایمن و افزایش ضریب ایمنی،  توانمند سازی با تاکید بر روز آمدی سطح دانش فنی و تخصصی کارکنان و بهبود ساز و کارهای نگهداشت و ایجاد انگیزش کارکنان در این اصل تعریف شده است.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران همچنین چابک سازی سازمان با رویکرد ارتقاء فرآیندها،  توجه  به مدیریت ریسک و روش های انجام کار،  توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات را از دیگر اصول مهم  توسعه پایدار برشمرد.

وی خاطر نشان کرد: پایداری مالی نیز از نکات مهمی است که انتظار می رود با بکارگیری روش های کارآمد مدیریتی و رویکرد وصول به موقع درآمدها و مدیریت هزینه ها به نحو شایسته محقق گردد.

گفتنی است: شرکت ملی حفاری ایران یکی از شرکت های تابع شرکت ملی نفت ایران است که با بهره گیری از نیروی انسانی متخصص و مجرب و تجهیزات روز آمد عملیات حفاری، خدمات یکپارچه فنی و مهندسی را به صنعت نفت  ارائه می دهد.

https://naftonline.ir/news/15810/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
میلاد شجاعی
من دانشگاه حفاری درس خوندم ولی هیچ خبری از استخدامی نیس.واقعا چرا؟
تازه ترين نظرات
0