تاریخ انتشاردوشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹
ممیزی جدید گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت شرکت براساس استاندارد ISO9001 - 2015
به گزارش نفت آنلاین ،  روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران مسعود احمدی روز دوشنبه (۹ اردیبهشت ماه) در این باره توضیح داد: این ممیزی هم اکنون در حال انجام است و ششمین دوره سه ساله در مقطع سال ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۰ محسوب می شود.

وی گفت: دارا بودن گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت یکی از نقاط قوت و از نظر متقاضیان خدمات شرط لازم برای شرکت و کسب امتیاز در ارزیابی¬ های اولیه مناقصات می باشد.

احمدی افزود: این شرکت در سال ۱۳۸۳ موفق به اخذ گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت بر اساس استاندارد ISO9001-2000 از مؤسسهDNV گردید و پس از انتشار ویرایش¬ های جدید استاندارد (۲۰۰۸ و ۲۰۱۵)، شرکت گواهینامه خود را به ویرایش جدید ارتقاء بخشید.

رئیس مهندسی ساختار و بهره وری و دبیر کمیته راهبری شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: در اواخر سال ۱۳۹۰، پس از بررسی های لازم، شرکت SGS IRAN جایگزین موسسه DNV و ممیزی دوره سه ساله سوم توسط این شرکت تمدید گردید.

وی گفت: قرارداد با شرکت SGS IRAN برای دوره¬ های سه ساله چهارم و پنجم نیز منعقد و اعتبار گواهینامه به صورت سالیانه با موفقیت صورت گرفت.

احمدی با اشاره به برنامه دوره اخیر ممیزی افزود: با توجه به اتمام اعتبار گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت شرکت، طبق برنامه ریزی انجام شده برای اجرای فرآیند ممیزی شخص ثالث در سطح شرکت بررسی تجهیزات و واحدهای داخلی هم اینک توسط کارشناسان SGS IRAN در دست اجرا قرار دارد.

https://naftonline.ir/news/15733/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0