تاریخ انتشارجمعه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۱
کارکنان قراردادی مدت موقت صنعت نفت با ارسال پیام‌های گسترده و هماهنگ به نفت آنلاین ؛ از افزایش حقوق این نیروها در سال ۱۳۹۸ بصورت کارمندی بشدت انتقاد کردند.

شایان ذکر است برخی از منابع خبری اعلام کردند در سال ۱۳۹۸ افزایش حقوق نیروهای قراردادی مدت موقت صنعت نفت بصورت کارمندی خواهد بود.

همچنین پرداخت عیدی این دسته از کارکنان هر ساله بصورت کارمندی پرداخت می‌شود و این موضوع نیز باعث انتقادات بسیار شده است و این در حالی است که هیچکدام از مزایای کارمندان به این نیروها تعلق نمیگیرد!

امیدواریم مسئولین ذیربط در این خصوص تجدید نظر نمایند یا با توجه به اینکه پرداخت عیدی و افزایش حقوق سالیانه نیروهای قراردادی بر اساس مصوب دولت خواهد بود، سایر آیتم های کارمندان رسمی را نیز شامل این نیروهای پرتلاش صنعت نفت نمایند.

اخبار نیروهای قراردادی مدت موقت صنعت نفت را در کانال تلگرام #نفت_آنلاین دنبال نمایید: عضویت در کانال تلگرام نفت آنلاین

https://naftonline.ir/news/15652/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
دستورکاری
ما چه بگیم که ۷سال داریم مستمر درشرایط سخت اقماری کار میکنیم ولی یریال نه اضافه کار پاداش وووووووو و خیلی مزایا دیگه حتی کمک معیشتی ۴۰۰ تومنی رو هم بهمون ندادن و نه مدیریت نفت آنلاین و نه هیچکس دیگه پیگیر و دلسوز نیس
feedback
Iran, Islamic Republic of
یوسف
اینقد برانیروهای قراردادی تلاش نکن
خیلی داریرسنگشونو ب سینه میزنی اه
feedback
Iran, Islamic Republic of
نيروي قراردادي
جوش نزن شیرت خشک میشه
feedback
Iran, Islamic Republic of
ممد
ادمهایی بخیل و تنگ نظر مثل تو و امثال تو تا تو مملکت باشن وضعیت همینه.... برو خارج ۸۰ میلیون از شرت راحت میشن
feedback
Iran, Islamic Republic of
لنا
کارکنان مدت موقت بدبخترین قشر جامعه هستن لطفاااا رسیدگیی لطفاااا رسیدگییی خوااهش میکنیم رسیدگیی
feedback
Iran, Islamic Republic of
علیرضا
سلام اگه افزایش حقوق قرارداد یهای زحمتکش ،باسابقه و تحصیلکرده که بیش از ۵۰ درصد کارهای عملیاتی صنعت نفت و گاز و پتروشیمی بر عهده ایشان میباشد بصورت کارمندی اعمال گردد باید تمامی مزایای شغلی کارمندان نفت هم به این عزیزان تعلق داده شود ،شاید همین امر هم پله اول شد برای استخدام این عزیزان ان شاالله
feedback
Iran, Islamic Republic of
میم
وقتی برای نیروهای قرارداد موقت ارتقای شغلی و تعدیل مدرک و.... وجود ندارد این کارها بی‌معنیست. ظلم محرز و آشکار درحق این نیروها داره صورت میگیره و کسی هم پاسخگو نبوده تاحالا
feedback
Iran, Islamic Republic of
شهرام نقوی
واقعا متاسفم برای این تصمیم گیریهای عجیب . اگر کارمندیم ، همه آیتم ها و ضرایب کارمندی در نوار حقوقی را همانند رسمیها به قرارداذیهای موقت هم بدهید . منجمله ضریب ریالی شایستگی .
feedback
Iran, Islamic Republic of
شهرام نقوی
در حال حاضر ضرایب آیتمهای حقوقی رسمیها حدودا سه برابر قراردادیهای موقته .
یعنی اگر قراردیها و رسمیها به یک اندازه (بدون در نظر گرفتن درصد شایستگی) اضافه حقوق داشته باشند ، دریافتی رسمیها سه برابر قراردادیها اضافه میشه. و این یعنی شکاف بسیار زیاد و فاحش در دریافتیها .
feedback
Iran, Islamic Republic of
شهرام نقوی
بند ده هم که قرار بود بند تخصصی باشه اسمش تو فیش حقوقی شد «تفاوت تطبیق» . با یک محاسبه کاملا غیر تخصصی و غیر کارشناسی . که اصلا به کسانی که تخصص بالاتر و مسئولیت سنگینتر داشته اند تعلق نگرفته و یا کمترین میزان تعلق گرفته و عملا بجای اینکه با نیروی رسمی متناسب سازی بشیم ، با خودمون متناسب سازی شدیم. دریافتی مسئول به اندازه زیرمجموعه خودش شده. و این خیلی افتضاحه.
ضمن اینکه اکثر قراردادیها بیش از ۱۷ سال سابقه کار داریم که حداقل ۷ سال قراردادی هستیم. ولی با ۶۵ درصد نیروی رسمی ۴ سابقه تطبیق داده شدیم. تازه اون هم با یک. فرمول کاملا اشتباه . طوذی که به این رقم ۶۵ درصد نیروی رسمی هم نرسیدیم. عجیبه عجیببیییب...
feedback
Iran, Islamic Republic of
جمشید سرایی
با سلام.گل بود به سبزه هم اراسته شد.واقعا" زندگی و معیشت نیروهای قرارداد مستقیم نفت دگرگون شده و از این هم دگرگونه تر میشود.با تشکر از تمام زحماتی که باعث جهش کارگران قراردادی نفت به کارمندی شد.
feedback
Iran, Islamic Republic of
فرید فتح الهی
من نمیدونم این همه مزایای رسمی ها که میگین چیه و چرا ما نمیبینیمش! کدوم آیتم ها و بندها ؟ چرا الکی حرف میزنین خداشاهده الان دیکه حقوق قراردادی ها از رسمی ها زده بالاتر، وقتی میگم خداشاهده یعنی کاملا مطمئنم. چرا دست از سر رسمی های بیچاره برنمی دارین؟ آدم ندونه فک میکنه رسمی ها دارن پول پارو میکنن، همه ی مزایامون فقط یه شایستگی هستش که اونم خداشاهده از پارسال ندادن بهمون نفت کارت ۳۰۰ هزارتومنی هستش که ۱۵ ماهه شارژ نشده ... پس الکی حرف نزنین خاهشا
0