تاریخ انتشارجمعه ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۰
◀️فاز نخست واحد فراورش سیار میدان مشترک آزادگان جنوبی از اواخر اسفندماه پارسال با ظرفیت فرآورش روزانه ٢٨ هزار بشکه نفت خام عملیاتی شده است و پیش بینی می‌شود فاز دوم آن نیز با همین ظرفیت پایان خردادماه امسال عملیاتی شود.

◀️معاون امور مهندسی، پژوهش و فناوری وزیر نفت : دشمنان درصدد سواستفاده از سیل خوزستان هستند.

◀️با اجرای الزامات استاندارد جهانی، گواهینامه استاندارد سیستم مدیریت انرژی Iso ۵۰۰۰۱ در دومین سال متوالی برای منطقه عملیاتی آغار و دالان و ستاد شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی تمدید شد.

◀️مدیر اچ‌اس‌یی شرکت ملی نفت ایران با حضور در مناطق سیل‌زده خوزستان، انتشار خبری مبنی بر این‌که شرکت ملی نفت ایران مانع از آبگیری تالاب بین‌المللی هورالعظیم شده است را تکذیب کرد.

◀️مدیرعامل شرکت گاز استان البرز اعلام کرد بر اساس پیش‌بینی وقوع سیل در روزهای آتی، شرکت گاز این استان و اداره‌های گاز زیرمجموعه برای مقابله با سیل و هرگونه آسیب احتمالی ناشی از آن، آماده هستند.

◀️رییس جمهور:افزایش اعتبارات صندوق توسعه ملی نتیجه خدمات وزارت نفت است.

◀️مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت : تاکنون با هیچ مشکل فنی در فرآیند تولید نفت در غرب کارون روبه‌رو نشده‌ایم و تنها با هدف حفظ الزام‌های زیست محیطی و رعایت اصول ایمنی، تعدادی از چاه‌ها بسته شده‌اند.

◀️آخرین وضع شهرهای خرمشهر و شادگان پس از وقوع سیل با حضور مدیران نفتی بررسی شد.

◀️مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی : برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند برای کاهش روزهای تعمیرات اساسی در پالایشگاه‌های پارس جنوبی صورت گرفته است که موجب افزایش تولید ۷ میلیارد مترمکعبی گاز طبیعی می‌شود.

◀️مدیر خدمات فنی شرکت ملی حفاری ایران از اختصاص چهار دستگاه پمپاژ سنگین (پمپ تراک) و ۲۰ دستگاه پمپ‌ سبک (پمپ‌های رودخانه‌ای) برای جمع‌آوری رواناب‌ها در سطح کلانشهر اهواز و شهرستان کوت عبدالله خبر داد.

◀️مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون از ارسال کمک‌های این شرکت به مناطق سیل‌زده استان خوزستان خبر داد.

https://naftonline.ir/news/15536/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0