تاریخ انتشارسه شنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۵
طرح سه مرحله‌ای بهبود معیشت کارکنان پیمانکاری صنعت نفت کلید خورد
به گزارش نفت آنلاین ؛ دکتر «ناصر مولایی» با اشاره به دستورات وزیر نفت در راستای بهبود معیشت و ترمیم حقوق کارکنان پیمانکاری شاغل در صنعت نفت، گفت: برای اجرای این برنامه، کارگروهی به ریاست مدیر منابع انسانی مناطق نفت‌خیز جنوب و عضویت مدیران منابع انسانی شرکت‌های تابعه شرکت ملی نفت راه‌اندازی شده است.

مدیر منابع انسانی شرکت ملی نفت با اعلام اینکه به منظور اجرای برنامه بهبود معیشت و ترمیم حقوق کارکنان پیمانکاری صنعت نفت، طرحی سه مرحله‌ای در این کارگروه تعریف شده است، تصریح کرد: مرحله اول شامل آسیب شناسی قراردادهای پیمانکاری و تامین نیروی پیمانکاری بوده که این مرحله به سرانجام رسیده است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه مرحله دوم این طرح تدوین الگوهای قراردادی نیروهای پیمانکاری شاغل در صنعت نفت بوده که در این مرحله دو مدل الگو مورد ارزیابی قرار گرفته است، اظهار داشت: بر اساس بررسی انجام شده بیشترین فراوانی قراردادهای پیمانکاری در شرکت ملی نفت شامل قراردادهای عملیاتی (تعمیرات، بهره‌برداری، HSE و ...) و حراست است.

وی با تاکید بر اینکه با انجام مرحله دوم که مطالعات آن از پارسال آغاز شده در نهایت مرحله سوم که تصویب‌خواهی و اجرا خواهد بود، بیان کرد: به منظور بهبود معیشت و ترمیم حقوق کارکنان پیمانکاری برنامه مفصلی پیش بینی شده و قصد داریم که آن قدر قراردادها و پیمان های کارکنان پیمانکاریرا جذاب کنیم که حتی کارکنان قراردادی به صورت داوطلبانه خواستار تبدیل وضعیت از قراردادی به پیمانکاری شوند.

دکتر مولایی با اشاره به آغاز آنالیز حقوق و دستمزدها، برنامه ریزی برای همسان سازی گروه های شغلی و پیش بینی اعمال مزایای جغرافیایی و منطقه‌ای به کارکنان پیمانکاری شاغل در شرکت ملی نفت، خاطرنشان کرد: در برنامه مهم و اولویت دار به سرانجام رساندن مجموعه اقدامات بوده تا رهنمودها و دستوردات وزیر نفت را به طور کامل اجرایی و عملیاتی کنیم.

مدیر منابع انسانی شرکت ملی نفت در پایان خاطرنشان کرد: در سال ۹۸ برنامه‌های متعددی برای حفظ و نگهداشت کارکنان متخصص رسمی، قراردادی و پیمانکاری صنعت نفت تعریف شده که با جمع بندی و تصوب خواهی اطلاع رسانی خواهد شد./منبع:انرژی‌نیوز

آخرین اخبار دقیق در خصوص طبقه بندی مشاغل  کارکنان پیمانکاری صنعت نفت را در کانال تلگرم نفت آنلاین دنبال کنید:

عضویت در کانال تلگرام نفت آنلاین

https://naftonline.ir/news/15354/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
لعنت بر شما چقدر بین نیروها فرق میزارین خدا ازتان نگذره من نیرو پیمانکار با 18سال سابقه، شماچرا همش چسبیدین به نیروهای قراردادی
0