تاریخ انتشارسه شنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۵
دستگاه های حفاری در میدان نفتی آزادگان جنوبی در شرایط ایمن در مدار عملیات قرار دارند.
به گزارش نفت آنلاین ؛   فرزین کاوش با اشاره به اینکه با افزایش دبی آب خروجی سد کرخه بخشی از آب در مسیر به تالاب هورالعظیم هدایت شده است، افزود: دستگاه های حفاری ۲۸، ۳۷ و ۶۵ فتح که در این موقعیت استقرار دارند با تمهیدات به کار گرفته شده طبق برنامه در حال حفر چاه های توسعه ای می باشند و اردوگاه مرکزی در منطقه نیز فعال است.

وی با بیان اینکه به علت پیشگیری از آسیب رسیدن به پل روی کانال کنترل ریز گردها در موقعیت منصوری، مسیر تردد به دستگاه حفاری ۸۹ فتح تغییر کرده است، اظهار کرد: در پی بارندگی های سیل آسای روزهای اخیر آب ورودی به این کانال افزایش یافت و این اقدام در جهت حفظ ابنیه و همچنین ایمنی رفت و آمد در این مسیر صورت گرفته است.

کاوش گفت: هم اکنون تردد به موقعیت این دستگاه از طریق مسیر فرعی موسوم به جاده آب و برق انجام و این دکل حفاری به طور ایمن در حال حفر یک حلقه چاه اکتشافی می باشد.

جانشین مدیر اچ اس یی، پدافند غیرعامل، مدیریت بحران و فوریت های پزشکی شرکت درهمین حال با تاکید بر لزوم رعایت استانداردهای تعریف شده در راستای ارائه کار ایمن افزود: به دنبال افزایش روان آب ها در منطقه آبتیمور غربی عصر امروز با هماهنگی های به عمل آمده با شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به عنوان کارفرما، فعالیت دستگاه ۶۲ فتح تا ایمن سازی محوطه دکل از سوی حوزه معاونت مدیرعامل در عملیات حفاری متوقف شد.

وی همچنین به استقرار افزون بر یکصد دستگاه ماشین آلات و تجهیزات برای استحکام بخشی و تقویت سیل بندها در مناطقی که از سوی ستاد بحران استان خوزستان اعلام گردیده اشاره کرد و افزود: در همین ارتباط به درخواست این ستاد امروز نیز یک دستگاه بیل مکانیکی در منطقه زرگان استقرار یافت.NIDC

https://naftonline.ir/news/15242/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0