تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۷
چند خبر کوتاه از آخرین تحولات نفتی ایران
◀️وزیر نفت عراق پس از بازدید از شرکت طراحی و مهندسی صنایع انرژی (EIED) اعلام کرد که امیدواریم جلوتر برویم و ضمن تبادل ایده‌ها، برای منافع مردم ایران و عراق همکاری کنیم.

◀️بیژن زنگنه امروز (یکشنبه، ۱۸ فروردین ماه) با نمایندگان کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در ساختمان مرکزی شرکت ملی گاز ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

◀️توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مجموعه اویک در نشستی با حضور وزیران نفت ایران و عراق معرفی و تشریح شد.

◀️مدیر اچ‌اس‌یی، پدافند غیرعامل، مدیریت بحران و فوریت‌های پزشکی شرکت ملی حفاری ایران از تامین بخشی از تجهیزات مورد نیاز شهرداری منطقه ۵ اهواز در ارتباط با تقویت سیل‌بندها خبر داد.

◀️گاز مشترکان سیل‌زده بخش غربی شهر پلدختر پس از پایان عملیات شبانه‌روزی نشت‌یابی وصل شد.

◀️مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی : آسیب‌دیدگی بخش‌هایی از خط لوله اتیلن غرب که به دلیل بارش‌های اخیر و سیلاب رخ داده، تحت کنترل است.

◀️مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران: این شرکت با مردم مناطق در معرض سیلاب تا زمان عادی شدن شرایط جوی در خوزستان همراه و همگام خواهد بود و همه تجهیزات و امکانات خود را برای پیشگیری از تبعات آن و خدمات‌رسانی به‌کار گرفته است.

◀️مصرف بنزین کل کشور در نوروز ۹۸ با توزیع بیش از ۵۰۰ میلیون لیتر بنزین در ۶ روز پایانی تعطیلات سال نو، در مجموع به بیش از یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون لیتر رسید.

◀️مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون از ضخامت سنجی ۴۴۲۰۳ موضع از خطوط لوله و تاسیسات فرایندی این شرکت در سال ۹۷ خبر داد.

◀️بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان وزارت نفت جنوب پل کریدور واش واتر را که تحت تاثیر سیلاب قرار گرفته بود پاکسازی کردند.

◀️بدنبال اعلام وضعیت فوق العاده در استان خوزستان و بمنظور مقابله با سیلاب احتمالی و محافظت از دانشکده نفت مستقر در شهرستان کارون ستاد مدیریت بحران تشکیل گردید.

◀️۹ دستگاه کامیون حامل کمک هایی به سیل زدگان استان لرستان توسط شرکت پالایش نفت کرمانشاه به این استان ارسال گردید.

https://naftonline.ir/news/15211/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0