تاریخ انتشارشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۸
پوست‌اندازی در شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت
به گزارش خبرنگار نفت آنلاین ؛چندی است در محافل نفتی، زمزمه‌هایی مبنی بر تغییرات در هیئت مدیره شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت مطرح شده است و در این میان از دکتر حامد حوری جعفری؛ رئیس کنونی پژوهشکده مطالعات راهبردی و فناوری مؤسسه مطالعات بین‌المللی انرژی به‌عنوان جدی‌ترین گزینه تصدی مدیرعاملی این شرکت زیرمجموعه شرکت ملی نفت ایران یاد می‌شود.

فعالیت شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت در حوزه مطالعه، بسترسازی و انجام اقدام‌های لازم برای بهینه‌سازی مصرف سوخت در فرآیند تولید و مصرف تعریف شده است.

فعالیت‌های شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت بر دو بخش اصلی تمرکز دارد؛ نخست مدیریت انرژی و اصلاح الگوی مصرف سوخت که اصلی‌ترین و پرکارترین حوزه عملکردی آن است و دیگری، فعالیت‌های مرتبط با ماده ۱۲ قانون رفع موانع تولید است که ازسوی این شرکت به آن رسیدگی می‌شود.

حامد حوری جعفری؛ دانش‌آموخته مقطع دکترای تبدیل انرژی و عضو هیئت علمی مؤسسه مطالعات بین‌المللی انرژی است و افزون‌بر ریاست پژوهشکده مطالعات راهبردی و فناوری این مؤسسه، مسئولیت هماهنگی قانون اصلاح الگوی مصرف انرژی شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت را هم بر عهده داشته است.

حوری‌جعفری همچنین سابقه اجرایی، مشاوره‌ای، پژوهشی و تحقیقاتی در شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

مجموعه چهار جلدی ممیزی انرژی در صنعت، مکانیزم توسعه شرکت‌های خدمات انرژی و کتاب مدل قراردادهای صرفه‌جویی انرژی هم از جمله تألیفات وی در سال‌های گذشته به شمار می‌رود.

https://naftonline.ir/news/15162/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0