تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳
به گزارش نفت آنلاین؛سید عبدالله موسوی در نخستین ساعات بامداد امروز سه شنبه (۱۳ فروردین) پس از حضور در نشست ستاد بحران این شهرستان که با حضور تمامی اعضا و همچنین کیامرث حاجی زاده مدیرکل بحران استان خوزستان برگزار شد، افزود: با توجه به افزایش حجم آب و احتمال آسیب بیشتر به سیل بند روستاهای واقع درحاشیه رودخانه کارون، این شرکت بخشی از مسئولیت های اجتماعی در این موقعیت را بر عهده گرفت. وی اظهار کرد: اختصاص چهار دستگاه پمپ تراک (پمپ های فشار قوی که در عملیات حفاری مورد استفاده قرار می گیرد) برای تخلیه آب های سطحی، افزایش تعداد ماشین آلات سنگین برای استحکام بخشی به سیل بندها و ارسال خودروهای کمک دار از جمله امکاناتی که دستور استقرار آنها در منطقه صادر شد.

موسوی گفت: شرکت ملی حفاری ایران همچنین افزون بر مشارکت در تامین مواد غذایی، در صورت نیاز نسبت به تدارک وسایط نقلیه لازم برای جابجایی ساکنان مناطق روستایی تابع شهرستان کارون با سایر دستگاه های عضو ستاد همکاری خواهد داشت.

در این نشست که معاون مدیرعامل در امور فنی مهندسی و مدیران و روسای بخش های مختلف عملیاتی و لجستیکی شرکت حضور داشتند مدیرعامل بر آماده باش تمام وقت واحدهای پشتیبانی ، عملیاتی و خدماتی از جمله ترابری سبک و سنگین تاکید کرد.

وی افزود: پیگیری و اجرای تصمیمات ستاد بحران استان به عنوان اولویت برنامه های شرکت تا رفع تبعات ناشی از باران های سیل آسا و فروکش کردن آب رودخانه های کارون و دز استمرار دارد.

شرکت ملی حفاری ایران در راستای همکاری با ستاد بحران استان خوزستان و دستگاه های اجرایی استان در چند روز اخیر بخش قابل توجهی از ماشین آلات و تجهیزات شامل کمپرسی، لودر، بیل مکانیکی، جرثقیل، خودروهای سبک کمک دار و کشنده و فوق سنگین خود را در مناطق مورد درخواست ستاد به ویژه روستا های حومه شهرستان کارون ،منطقه بامدژ و الهایی بکارگیری کرده است.

https://naftonline.ir/news/15094/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0