تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۸
تاکید مدیرعامل NISOC به خدمات رسانی حداکثری به ساکنان در معرض سیل
به گزارش نفت آنلاین ؛ مهندس احمد محمدی هیأت همراه پس از بازدید از روستاهای در معرض سیل، در جلسه مدیریت بحران در منطقه بامدژ که از سوی فرماندار اهواز تشکیل شد حضور یافت.

وی با تشریح اقدامات این شرکت در زمینه خدمات رسانی حداکثری به مردم شریف استان اظهار داشت: این شرکت در حد توان خود تمام تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز را برای امدادرسانی به ساکنان روستاهای در معرض سیل به این مناطق گسیل داده است.

مهندس محمدی با بیان اینکه شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب معین شهرستان های اهواز، کارون و باوی است گفت: امکانات این شرکت برای کمک به مردم بازآرایی شد و تمام ماشین آلات مستقر در منطقه با بکارگیری نیروهای نوبتکار، به صورت ۲۴ ساعته مشغول کار هستند.

وی افزود: همچنین فعالیت حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان(وزارت نفت-جنوب) برای کمک به مردم جهت تخلیه روستاها آغاز شده است و مرخصی مدیران، مسئولان عملیاتی و واحدهای امدادی این شرکت و ۵ شرکت بهره برداری تابع مناطق نفت خیز جنوب لغو شده و آنها تا پایان وضعیت اضطراری پای کار و در کنار مردم و همیار مردم خواهند بود.

لازم به ذکر است، در پی بارندگی  ‎های چند روز اخیر و آبگرفتگی برخی مناطق شهری و روستایی استان خوزستان، شرکت ملی مناطق نفت  ‎خیز جنوب ۶۴ دستگاه انواع ماشین آلات برای امدادرسانی به مناطق در معرض سیل اختصاص داده است.

از این تعداد ۲ دستگاه لودر، ۲ دستگاه کمپرسی و ۲ دستگاه بیل مکانیکی برای حضور در بخش بامدژ در حال امدادرسانی هستند.

https://naftonline.ir/news/15046/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0