تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۸
◀️مدیرعامل NISOC در بازدید از منطقه سیل زده بامدژ شهرستان اهواز : امکانات این شرکت برای کمک به مردم سیل زده بازآرایی شد و تمام ماشین آلات مستقر در منطقه با بکارگیری نیروهای نوبتکار، به صورت ۲۴ ساعته مشغول کار هستند.

◀️مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان با تأکید بر رصد مستمر از شرایط تأسیسات نفتی، با اولویت قرار دادن اصول ایمنی و بکارگیری ضوابط و شرایط HSE، دستور به افزایش شیفت های بازرسی فنی و عملیاتی را تا عادی شدن شرایط بحرانی دادند.

◀️طبق برنامه‌ریزی‌ها در ستاد مدیریت بحران استان خوزستان، شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، شرکت ملی حفاری ایران، شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) و نفت و گاز اروندان و ... طبق تقسیم بندی‌های انجام شده در جغرافیای مختلف، معین استان‌های مختلف شده‌اند.

◀️فعالیت حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان(وزارت نفت-جنوب) برای کمک به مردم سیل زده جهت تخلیه روستاهای حومه اهواز آغاز شده است .

◀️مرخصی مدیران، مسئولان عملیاتی و واحدهای امدادی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب جهت کمک به مردم سیل زده خوزستان لغو شد.

◀️مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران:در حدود ۴۵ روز گذشته در مجموع ۱۱۲ دستگاه ماشین آلات و ۷۵ نفر از کارکنان شرکت در مناطق پیش گفته حضور مستمر و موثر داشته و دارند و افزون بر این، بیش از ۱۰ هزار لیتر سوخت مصرفی ماشین آلات و مقادیر قابل توجهی مواد غذایی برای نیروهای مستقر در این موقعیت ها اختصاص یافته است.

◀️شرکت ملی مناطق نفت ‎خیز جنوب ۶۴ دستگاه انواع ماشین آلات برای امدادرسانی به مناطق در معرض سیل اختصاص داده است.

◀️مدیر عملیات ترابری و پشتیبانی تولید NISOC: به دستور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب به منظور پیشگیری از ورود آب به شهر اهواز در منطقه فاز ۳ کوی ملت(کوروش) نسبت به احداث سیل بند در حاشیه رودخانه کارون اقدام شد.

◀️سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و شرکت‌های پتروشیمی مستقر در این منطقه در پی اعلام حالت فوق‌العاده از سوی استاندار خوزستان با همه امکانات، پشتیبانی از ستاد مدیریت بحران را آغاز کرده‌اند.

◀️امکانات ، تجهیزات و کمک‌های شرکت نفت خزر به مناطق سیل‌زده استان گلستان (شهرستان‌های آق قلا، بندرترکمن و گمیشان) ارسال شد.

◀️مرخصی کلیه پرسنل عملیاتی پالایشگاه کرمانشاه لغو شد/همچنین روابط عمومی این پالایشگاه اعلام کرد:تمام تلاش مدیریت و پرسنل شرکت پالایش نفت کرمانشاه ضمن حفظ تولید روزانه بر این است که باوجودهمجواری شرکت با رودخانه قره سو، آسیبی به مخازن و تاسیسات زیربنایی پالایشگاه وارد نشود لذا کلیه اقدامات پیشگیرانه برای انجام این مهم صورت گرفته است.

◀️مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون:برای مقابله با سیل احتمالی آماده ایم.

https://naftonline.ir/news/15044/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0