تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۷
مدیرعامل NIDC به میدان نفتی آزادگان رفت
به گزارش نفت آنلاین ؛  مهندس سید عبدالله موسوی روز چهارشنبه (هفتم فروردین ماه) در دیدار صمیمانه نوروزی با کارکنان عملیاتی دستگاه حفاری ۲۸ فتح  در موقعیت میدان نفتی آزادگان جنوبی با شادباش این ایام به تلاشگران صنعت حفاری افزود: با توجه به حضور فعال این شرکت در مناقصه های پروژه های نگهداشت و افزایش تولید شرکت ملی نفت ایران در زمان حاضر مراحل بکارگیری هفت دستگاه حفاری در تعدادی از این پروژه ها در دست اجرا است.

 وی با اشاره به اینکه در اجرای پروژه های پیش گفته شرکت ملی حفاری در حفاری میادین نفتی گچساران و نفت شهر مشارکت دارد، اظهار کرد: همچنین تعدادی از دکل های حفاری ناوگان شرکت در پروژه های اجرایی مربوط به شرکت های بخش خصوصی در چرخه عملیات قرار می گیرد.

 موسوی همچنین به برنامه ریزی برای توسعه فعالیت های سازمان در ارتباط با ارایه خدمات جنبی به شرکت های متقاضی،  دکل دار و پروژه های میدان محور اشاره کرد و گفت: در این راستا نیز قراردادهایی با شرکت های زیر مجموعه شرکت ملی نفت ایران و دیگر شرکت های متقاضی در دست اقدام است.

 مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با این توضیح که چرخش مته دستگاه حفاری موجب گردش مالی و در آمد زایی سازمان می شود، افزود: تلاش مجموعه همکاران در بخش های مختلف به ویژه عملیاتی بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است و انتظار می رود در سال جدید نیز با همت و پشتکار شاهد رشد و پویایی شرکت باشیم.

 وی در همین ارتباط اظهار کرد: در چهار ماه گذشته با پیگیری های به عمل آمده و اهتمام مدیرعامل و هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران مبالغ قابل توجهی اعتبار به این شرکت تخصیص داده شد که ضمن پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارکنان، بخش زیادی از مطالبات پیمانکاران طرف قرارداد نیز پرداخت و دستور شارژ دو ماه نفت کارت به امور مالی شرکت صادر گردید.

 موسوی در ادامه به تدوین منشور اجرایی شرکت که در اواخر سال گذشته برای اجرا به مدیریت های مختلف ابلاغ شد، اشاره کرد و گفت: در چارچوب اجرای این منشور ۱۵ کارگروه تخصصی و کارشناسی تشکیل و با اعلام نتایج بررسی ها و تحلیل،  تفسیر و پایش گزارش ها از طریق مدیریت برنامه ریزی تلفیقی و طرح در نشست های هیئت مدیره به طور یقین شاهد تحول،  تحرک و چابک سازی سازمان، افزایش کارآیی، توسعه فعالیت های عملیاتی، پشتیبانی، بهینه سازی هزینه ها و انضباط مالی و اداری خواهیم بود.

 مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران کار در صنعت حفاری  را بسیار فنی، تخصصی توام با ریسک بالا و سخت و دشوار از نظر محیطی و شرایط اقلیمی توصیف و تاکید کرد: با همت،  مساعی و هم افزایی میان کارکنان شرکت نهایت کوشش خود را بکار گرفته تا این سازمان بیش از پیش پاسخگوی نیازهای صنعت نفت کشور باشد.

 وی افزود: یکی از راه های سرآمدی شرکت کار بر مبنای برنامه و اصول مهندسی و کارشناسی است و برای حصول موفقیت و ارایه خدمات در قالب استانداردهای صنعت نفت در این راستا، اجتناب از اعمال سلیقه بسیار ضروری و باید به طور جد مورد توجه همکاران قرار گیرد.

 موسوی در پایان ضمن تبریک مجدد به کارکنان شرکت و تشکر از آنان از روز آمدی، نظم و انضباط، و اهتمام به ضوابط و مقررات ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE ) در دستگاه حفاری  ۲۸ فتح خاصه در شرایط آب و هوایی روز های اخیر، قدردانی به عمل آورد.

در این بازدید رئیس دستگاه حفاری  ۲۸ فتح  گزارشی از موقعیت و برنامه کار دستگاه ارایه داد و گفت: این دکل مجهز به سیستم کنترل پسماند و گرداننده فوقانی است و از جمله دستگاه های حفاری بروز شرکت در مدیریت عملیات حفاری خشکی – ۴  می باشد که پیشتر موفق به دریافت لوح تقدیر به عنوان دستگاه نمونه  و همچنین دستگاه نمونه و ممتاز از نظر  رعایت اصول ایمنی و انضباط کاری شده است.

 علی کاظمی افزود: این دستگاه هم اکنون در حال حفر یک حلقه چاه توسعه ای در اجرای پروژه کلید در دست حفاری ۲۰ حلقه چاه در میدان نفتی آزادگان جنوبی به کارفرمایی شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) است که عملیات حفاری چاه شماره ۱۶۶ را براساس برنامه در حال اجرا دارد.

https://naftonline.ir/news/15015/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0