تاریخ انتشارجمعه ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵
مدیرعامل NISOC از مصدومان حادثه آتش سوزی خط لوله ۲۰ اینچ گاز اهواز عیادت کرد
به گزارش نفت آنلاین ؛  به دنبال حادثه آتش سوزی خط لوله ۲۰ اینچ گاز اهواز، مهندس محمدی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیرجنوب به همراه دکتر فرهاد کلانتری رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز و همچنین دکتر احدی قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با حضور در بیمارستان طالقانی اهواز و بیمارستان نفت اهواز از مصدومان این حادثه عیادت کردند و در جریان وضعیت رسیدگی به آنان قرار گرفتند.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب اظهار داشت: از فردی که ۵۵ درصد سوختگی دارد در بیمارستان طالقانی اهواز که بیمارستان تخصصی سوختگی است عیادت کردیم. حال عمومی مجروح خوب است و همه امکانات پزشکی بیمارستان نفت و طالقانی برای مراقبت های بیشتر بسیج شده اند.

مهندس محمدی افزود: تعدادی از مصدومان که به طور سطحی دچار سوختگی شده بودند در بیمارستان نفت بستری و تحت درمان هستند که بعد از تکمیل درمان ترخیص می شوند.

 وی تصریح کرد: هر امکاناتی که برای درمان مجروحان نیاز باشد از سوی صنعت نفت به طور کامل کمک خواهد شد.

 دکتر رمضان احدی قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیز گفت: در اثر این حادثه هفت نفر از مصدومان به بیمارستان طالقانی اهواز اعزام می شوند که ۶ نفر به صورت سرپایی درمان شدند و یک نفر که ۵۵ درصد سوختگی دارد در این بیمارستان تحت درمان است و در صورت لزوم با همکاری بیمارستان نفت اقدامات بعدی از جمله اعزام صورت می گیرد.

 دکتر کلانتری نیز با بیان اینکه از زمان اطلاع از حادثه در آماده باش بودیم گفت: هم اکنون دو بیمار سوختگی و دو بیمار گاز گرفتگی در بیمارستان نفت بستری هستند و یک نفر که سوختگی سطحی داشت مرخص شد.

در اثر آتش سوزی خط لوله ۲۰ اینچ انتقالی گاز به کارخانه گاز و گاز مایع۸۰۰ (NGL800) در روز پنجشنبه ۲۳ اسفندماه در ابتدای جاده اهواز-ماهشهر  ۴ نفر جان خود را از دست دادند و تعدادی نیز مجروح شدند.

https://naftonline.ir/news/14918/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0