تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱
به گزارش نفت آنلاین ؛ ابراهیم منصورنژاد گفت: این تصمیم بر اساس مطالعات و بررسی های کارشناسی کارگروه ساماندهی مدل قراردادی نیروهای ارکان ثالث شرکت ملی نفت ایران و تصویب مدیر عامل محترم اتخاذ شده است .

وی افزود: مطالعات انجام شده نشان داد که تراز دستمزد نیروهای ارکان ثالث شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب پایین تر از سایر شرکت های زیر مجموعه شرکت ملی نفت ایران بوده که کاهش این اختلاف با توجه به سختی کار و شرایط ویژه آب و هوایی در مناطق نفت خیز جنوب در دستور کار قرار گرفت.

رئیس کارگروه ساماندهی مدل قراردادی نیروهای ارکان ثالث شرکت ملی نفت ایران گفت: بر این اساس و پس از بررسی های دقیق کارشناسی مقرر گردید در سال آینده دستمزد پایه نیروهای ارکان ثالث شاغل در واحدهای مستقر در اهواز و کارکنان ارکان ثالث شاغل در شرکت های بهره بردارنفت و گاز گچساران، ‌آغاجاری و مسجدسلیمان ، افزایش یابد. شایان ذکر است وظیفه اصلی این کارگروه تهیه پیشنهاد چگونگی ساماندهی و استاندارد سازی قراردادهای بخشهای پیمانکاری در سطح شرکت ملی نفت ایران می باشد .

وی تصریح کرد: این تصمیم ارتباطی به افزایش سالیانه دستمزد مصوب شورای عالی کار نداشته و در جهت همسان سازی دستمزد نیروهای ارکان ثالث مناطق نفت خیز جنوب گرفته شده است.

عضو هیأت مدیره شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در پایان اظهار امیدواری کرد که با تلاش همه مسئولین محترم در چرخه ی مدیریت وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران سطح رضایتمندی همکاران افزایش و بر میزان بهره وری در راه رسیدن به اهداف سازمان و نظام مقدس جمهوری اسلامی افزوده شود.

اخبار و اطلاعیه های همسان سازی حقوق نیروهای پیمانکاری نفت را در کانال تلگرام #نفت_آنلاین دنبال کنید:::

عضویت در کانال تلگرام نفت آنلاین

https://naftonline.ir/news/14861/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
مصطفی
با سلام
آیا منطقه عسلویه جز مناطق جنوب بحساب نمی آید مگه
feedback
Iran, Islamic Republic of
احمد
والا ما کارگران شرکت ملی حفاری اهواز فقط شعار میشنویم در عمل صحتی ندارد
feedback
Iran, Islamic Republic of
مظلوم
سلام آیا نیروهای حجمی هم شامل ین همسان سازی میشن؟
feedback
United States
زهرا
باسلام ، در مورد نیروهای پیمانکاری شرکت ملی حفاری هیچ ایتمی به حقوقمان اضافه نشده هیچ پاداشی داده نشده و کمک معیشت هم تا الان شامل ما نشده مگه کارکنان پیمانکاری حفاری زحمت نمیکشن ؟؟؟؟؟؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
مهدی مهدی
ایابندر صادراتی ماهشهر هم شامل این افزایش میشود
feedback
Iran, Islamic Republic of
مجتبی
سلام
میشه اطلاع رسانی کنید این ترمیم حقوقی ارکان ثالث ها به چه صورت انجام میشه آیا درصد به پایه اضاف میشه یا آیتم به فیش حقوقی .با تشکر
feedback
Iran, Islamic Republic of
وهاب
همیشه یادشون میره که پالایشگاه آبادان هم پیمانکار داره
0