تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵
کسب افتخار ورزشی بزرگ برای خانواده صنعت حفاری
به گزارش پایگاه خبری نفت آنلاین ؛ خانم رقیه جوانمردی همسر آقای بهرام مهیاری از کارشناسان مدیریت برنامه ریزی تلفیقی شرکت درباره کسب این رکورد قدرتی در مدت زمان چهار ساعت و ۱۵ دقیقه توضیح داد: این رکورد گیری با حضور خانم مهناز کریمی داور ثبت رکورد استان خوزستان در استخر شنای امور ورزش شرکت مورد تایید و به ثبت رسید. این بانوی ۶۰ ساله در خصوص انگیزه خود در تلاش برای دستیابی به این رکورد گفت: هدف دادن این روحیه به خانم ها است که سن یک عدد تلقی می گردد و خواستن، توانستن است و بانوان باور داشته باشند که سن و سال نباید سبب احساس ناتوانی جسمانی و سستی در آنان شود.

وی که دارای سه فرزند و دو نوه است، افزود: از سال ۸۱ ورزش شنا را به صورت حرفه ای دنبال کرده و در صدد است تا با کمک و همفکری با خانم کریمی استادش که خود شش رکورد در این عرصه را در سطح کشور در اختیار دارد، برای کسب یک رکورد جدید تلاش نماید.

خانم جوانمردی که خانه دار است تشویق همسر و فرزندانش را در این زمینه موثر و امید بخش دانست و از آقایان شاهرخی و مجموعه دست اندرکاران امور ورزش و سالمی رئیس ورزش های همگانی استان خوزستان قدردانی به عمل آورد.NIDC

https://naftonline.ir/news/14848/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0