تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸
کمک معیشت به کارکنان صنعت نفت با حقوق اسفندماه پرداخت می‌شود
معاون منابع انسانی وزیر نفت با اعلام اینکه بر اساس بخشنامه دولت به تمامی وزارت خانه‌ها و دستگاه‌های دولتی مقرر شده بود مبلغ ۲۰۰ هزار تومان به کارکنانی که حقوق ثابت و مزایای مستمر آنها ماهانه زیر سه میلیون تومان است، پرداخت شود، تصریح کرد: با دستور مستقیم وزیر نفت و با استفاده از اختیارات قانونی وزارت نفت مبلغ این کمک معیشت با افزایشی دو برابری به ۴۰۰ هزار تومان افزایش یافت.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه این کمک معیشت مشمول تمامی کارکنان رسمی، پیمانی، قرارداد مدت موقت، مدت معین، پیمانکاری و ... شاغل در تمامی شرکت‌های اصلی و فرعی تابعه وزارت نفت و چهار شرکت اصلی می‌شود، اظهار داشت: در تعیین حقوق فقط حقوق ثابت و مزایای مستمر ملاک قرار داده شده و حق ماموریت، اضافه کاری، پاداش و ... مزایای غیر مستمر ملاک محاسبه نیست.

وی با یادآوری اینکه بخشنامه پرداخت کمک معیشت باید همراه با حقوق اسفندماه به تمامی کارکنان مشمول پرداخت شود، بیان کرد: وزیر نفت دستورات لازم را برای پرداخت این کمک معیشت را صادر کردند و معاونت منابع انسانی هم تمامی مجوزهای لازم را اخذ کرده و باید این کمک معیشت با حقوق اسفندماه پرداخت شود.

دکتر مینو همچنین با بیان اینکه پرداخت هدیه (معادل ۳۰۰ هزار تومان) سال ۹۷ به زنان رسمی و غیر رسمی شاغل در وزارت نفت هم ابلاغ شده است، تاکید کرد: این هدیه هم باید در قالب کارت جداگانه یا حقوق اسفند پرداخت شود و عملا معاونت منابع انسانی وزارت نفت تمامی هماهنگی و مجوزها را اخذ و ابلاغ کرده است.

معاون وزیر نفت همچنین از تدوین کارگروهی برای اجرای دقیق و درست مصوبات وزیر و وزارت نفت برای بهبود وضعیت کاری و معیشتی کارکنان صنعت نفت خبر داد و بیان کرد: در این کارگروه وضعیت ترمیم اضافه کاری، نوبت کاری و ترمیم تخصصی کارکنان قراردادی و برخی از مصوبات مشمول سایر کارکنان رسمی و غیر رسمی با جدیت پیگیری می شود تا دست کم دستورات وزیر نفت در این حوزه به طور کامل اجرایی و عملیاتی شود.

این مقام مسئول با اعلام اینکه قطعا سال ۹۸ سالی خواهد بود که باید با سرعت و جدیت مسائل مرتبط با کارکنان رسمی و غیر رسمی صنعت نفت مورد بررسی، ارزیابی و تصمیم گیری قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: قطعا در آینده‌ای نه چندان خبرهای خوشی برای کارکنان رسمی و غیر رسمی صنعت نفت به ویژه مناطق عملیاتی منتشر خواهد شد زیرا بر خلاف برخی اظهارنظرها وزیر نفت همواره حامی بهبود وضعیت کاری و معیشتی کارکنان صنعت نفت هستند.

با دستورات ویژه و موافقت وزیر نفت به‌زودی علاوه بر این کمک معیشت ۴۰۰ هزار تومانی، کمک های مالی دیگری در آستانه نوروز به کارکنان صنعت نفت پرداخت می‌شود با این تفاوت که این کمک ها با درخواست مستقیم مدیران عامل شرکت های تابعه کوچک و بزرگ وزارت نفت بوده و وزیر نفت با تمامی این درخواست‌‌ها موافقت کرده است./ انرژی‌نیوز

اخبار و اطلاعیه های پرداخت حق معیشت به کارکنان صنعت نفت را در کانال تلگرام #نفت_آنلاین دنبال کنید:::

عضویت در کانال تلگرام نفت آنلاین

https://naftonline.ir/news/14845/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
مظلوم
سلام آیا این کمک معیشت به کارکنان حجمی هم تعلق میگیره ؟؟؟ یا مثل بقیه پرداختیهای سالیانه اینرا هم از ما دریغ میکنن
feedback
Iran, Islamic Republic of
حمید رضا عسگری
سلام وعرض ادب خدمت همکاران محترم نفت آنلاین من کارمند قراردادی وزارت نفت شرکت ملی حفاری اهواز روی دستگاه حفاری مشغول لگاریتم خواستم بدانم انشاالله کمک معیشتی وزیر محترم نفت مبلغ پرداختی ۴۰۰ هزار تومان به همه همکاران محترم قراردادی مدت موقت وزارت نفت حفاری داد می شود قبل از عید نوروز با سپاس فراوان
feedback
Iran, Islamic Republic of
مهدی
بنده کارمند پیمانی هستم و حقوقم زیر ۳ میلیون است ولی خبری از کمک معیشت در فیش اسفندماه نیست. این خبر کذب است
feedback
Iran, Islamic Republic of
حارسین نفت
با سلام نیروهائی با چندین سال سابقه و شرایط یکسان خدمت در شرکت های فرعی مناطق نفت خیز جنوب مشغول کار میباشند که بعنوان نیروی دستورکاری با قرارداد موقت بصورت ماهیانه هستند در چند سال گذشته با بی عدالتی هیچگونه پاداش کارانه کمک معیشت به آنها تعلق نگرفته است
تازه ترين نظرات
0