تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳
چند خبر کوتاه از آخرین تحولات نفتی ایران
◀️نشست پیش بینی بهره دهی چاه های نفت، تولید و توزیع و تزریق گاز شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری روز دوشنبه ١٣ اسفند با حضور مهندس احمد محمدی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب برگزارشد.

◀️بهزاد محمدی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی روز دوشنبه (۱۳ اسفندماه) از روند پیشرفت طرح‌های پتروشیمی گچساران و پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس بازدید کرد.

◀️شرکت #پتروشیمی_امیرکبیر موفق به کسب گواهینامه‌های استاندارد مدیریتی از شرکت Quality Austria شد.

◀️با تلاش مهندسان ایرانی و رکوردشکنی تولید در واحد استحصال اتان پتروشیمی پارس، سالانه ۹۲ میلیون دلار سود برای این شرکت رقم می‌خورد.

◀️همه بنزین تولیدی پالایشگاه نفت تبریز در آستانه سال ۹۸ تبدیل به یورو ۵ شد.

◀️پارک و دهکده گردشگری بوشهر با هزینه‌ای بالغ بر ۲۴۰ میلیارد ریال از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس احداث و تجهیز شده است، براساس توافقنامه‌ میان این شرکت و شهرداری بوشهر به مردم این استان #اهدا شد.

◀️شرح کار طرح‎های مطالعاتی استقرار مدیریت خوردگی در شرکت ملی نفت ایران برای اجرا به شرکت‌های تابعه این شرکت ابلاغ شد.

◀️سامانه سوخت توربین‌های هیسپانوئیزای نیروگاه منطقه سیری برای جلوگیری از تجمع بیش از حد گاز در محفظه احتراق توربین این واحد ارتقا یافت.

◀️شرکت نفت فلات قاره ایران به منظور عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و با هدف ارائه خدمات پزشکی و درمانی، سومین مرحله از برنامه اعزام گروه پزشکان به مناطق عملیاتی را برگزار کرد.

◀️دکتر تورج دهقانی مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت ( متن) و اعضای هیئت مدیره شرکت متن، از چاه‌های تولیدی جدید و چاه‌های در حال حفر طرح توسعه میدان نفتی آزادگان جنوبی بازدید بعمل آوردند.

◀️مهندس پورهنگ مدیرعامل اروندان: شرکت اروندان در سیلاب اخیر با همه توان پشتیبان روستاهای حوزه غرب کارون بود

◀️صندوق بازنشستگی نفت:بازنشستگان صنعت نفت از ۱۸ نوع خدمات پیش بینی شده در سامانه  سما از زمان راه اندازی تا کنون استفاده کرده اند.

◀️اولین دستگاه شبیه سازی فوق مدرن و چند منظوره حفاری در کشور به دست متخصصان داخلی بومی سازی شد.

https://naftonline.ir/news/14716/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0