تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸
جوانان و نخبگان در پیشبرد اهداف کلان شرکت نقش آفرینی می کنند
به گزارش نفت آنلاین به نقل از NIDC؛  مهندس سید عبدالله موسوی در نشست با مدیران و روسای عملیاتی شرکت، گفت: نخبگان و متخصصان جوان می توانند با استفاده از تحصیلات آکادمیک و زمینه رشد فکری و تخصصی، کارها را در جهت مهندسی و روز آمدی قوام بخشیده و موجب ارتقاء و  شکوفایی سازمانی شوند .

وی در این نشست که در ناحیه صنعتی کارون ( کارگاه ۲ ) برگزار شد، با اشاره به ماهیت کار عملیاتی در صنعت نفت و متغیرهای آن، افزود: کار در بخش های عملیاتی شرکت ملی حفاری ایران با توجه به ریسک بالا، مواجهه با طبیعت ناشناخته ، مخازن پر فشار، تجهیزات و ماشین آلات سنگین، دشواری و حساسیت های خاص خود را دارد . 

موسوی در پیوند با این مطلب ادامه داد: برای حذف یا کاهش تبعات ناشی از صعوبت کار که می تواند با عوارض جسمی نیروی انسانی و آسیب رسیدن به دستگاه حفاری و متعلقات آن همراه باشد، رعایت الزامات و مقررات HSE در هر سه بخش ایمنی، بهداشت و محیط زیست به جد در سطح صنعت نفت و خاصه صنعت حفاری مورد تاکید است . 

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: با تلاش های به عمل آمده و فرهنگ سازی که در خلال سال ها فعالیت صنعت نفت در کشور صورت گرفته امروزه مقوله ایمنی در این مجموعه نهادینه شده و در اولویت شروع تا پایان هر کار از صفر تا صد لحاظ و اعمال می گردد . 

وی در ادامه به برنامه های پیش روی شرکت در راستای افزایش راندمان و متراژ حفاری اشاره و گفت: با توجه به اهداف تبیین شده در وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران در مبحث توسعه میادین مشترک و همچنین سایر میادین در جهت حفط و نگهداشت و افزایش تولید، این شرکت با برنامه ریزی برای بازسازی و نوسازی دکل ها و تجهیزات (اورهال) خود را برای حضور فعال در پروژه ها حفاری و ارایه خدمات جانبی و افزایش سهم بازار مهیا می سازد .

 موسوی افزود: شرکت ملی حفاری ایران به عنوان یک شرکت مادر تخصصی در عرصه صنعت حفاری در کشور تلاش دارد تا از ظرفیت ها و توانمندی های خود در جهت همکاری و همیاری با شرکت های فعال بخش خصوصی استفاده و به نحو مطلوب موجب افزایش توان صنعت حفاری در کشور گردد . 

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: اصلاح ساختار سازمانی، انضباط مالی، کنترل هزینه ها، ایجاد تناسب میان درآمدها و هزینه ها، توجه بیش از پیش به رعایت و اعمال استانداردها در سطوح و بخش های مختلف ستادی، عملیاتی و پشتیبانی از موارد مهمی است که در سرفصل های برنامه ها و اهداف شرکت قرار گرفته است .

https://naftonline.ir/news/14687/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0