تاریخ انتشارجمعه ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵
مدیرعامل Nisoc: داشتن طرح عملیاتی رمز موفقیت در مسئولیت اجتماعی است
به گزارش نفت آنلاین ؛ احمد محمدی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در این مراسم گفت: برای انجام فعالیت ها در حوزه مسئولیت اجتماعی و کمک به مردم پیرامون تأسیسات و صنایع و نیز حرکت در مسیر تحقق اهداف نیازمند اقدام عملی هستیم بنابراین خروجی اینگونه  سمینارها علاوه بر نشان دادن نقشه راه و تبیین استراتژی ها باید به ارائه یک طرح و برنامه عملیاتی منتج گردد.

وی به ظرفیت های بالا و منابع متعدد استان خوزستان اشاره کرد و افزود: درصورتی که نظم و نظام مشخصی جهت طراحی، برنامه ریزی، اولویت بندی، توزیع و تسهیم مناسب به منظور سرمایه گذاری در حوزه مسئولیت اجتماعی ارائه گردد می توان برنامه ای مدون، همگرا و هم راستا را پیاده نمود و با پرهیز از موازی کاری در جهت محرومیت زدایی مناطق کمتر برخوردار گام های مهمی برداشت.

مهندس محمدی حجم بالا و متنوع منابع و نیروی انسانی مستعد در استان را دو پارامتر اساسی برای فعالیت در حوزه مسئولیت اجتماعی برشمرد و افزود: با تفکر و اندیشه صحیح و  فراهم کردن زیرساخت های لازم  می توان بر مشکلات غلبه کرد و به ایجاد نشاط، توسعه و امنیت پایدار در جامعه کمک نمود.

مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب در ادامه افزود: استان خوزستان ظرفیت و پتانسیل بالایی در ایجاد کسب و کار و توسعه کشور دارد به طوری که می تواند به عنوان یک قطب و کانون اصلی صدور خدمات فنی و مهندسی به سایر کشورها نیز درنظر گرفته شود.

مهندس محمدی همچنین به طرح های نوفلرینگ (جلوگیری از سوزاندن گازهای مشعل) پرداخت و افزود: کارهای مطالعاتی این پروژه ها به اتمام رسیده و به زودی وارد فاز اجرایی می شوند.

وی در پایان به طرح افزایش و نگهداشت تولید موسوم به ۲۸ مخزن اشاره کرد و گفت: در این طرح ۴ درصد از صورت وضیعت ها به حوزه مسئولیت اجتماعی تخصیص داده شده و تلاش خواهیم کرد پیمانکارانی را پرورش دهیم که به صورت حرفه ای به امور مسئولیت اجتماعی بپردازند.

https://naftonline.ir/news/14626/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0