تاریخ انتشاردوشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴
برگزاری آیین گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ستاد NIDC
به گزارش نفت آنلاین به نقل از NIDC در این آیین که از سوی پایگاه مقاومت بسیج و روابط عمومی شرکت برگزار گردید مهندس سید عبدالله موسوی مدیرعامل، قائم مقام و معاونان مدیرعامل، مدیران ارشد، روسا و جمعی از کارکنان شرکت حضور داشتند . 

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید محمد امین میرعلایی در سخنانی ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، درباره شخصیت حضرت زهرا (س) و دستاوردهای انقلاب به تفصیل مطالبی بیان داشت . 

این استاد حوزه و دانشگاه با بزرگداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم خاصه ۴۴ شهید شرکت ملی حفاری ایران، بر حفظ آرمان ها و ارزش های والای انقلاب تاکید کرد .

 وی با تشریح اندیشه های حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی به  بیان دستاوردهای انقلاب در ابعاد مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی پرداخت و گفت: عزت و استقلال، اقتدار و سربلندی امروز ما در جهان مرهون انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر می باشد .

 حجت الاسلام والمسلمین میر علایی با اشاره به اینکه با مدیریت جهادی و تخصص ایرانی در چهل سال گذشته کشور در زمینه های علمی و صنعتی پیشرفت های جامعی داشته است، افزود: یکی از پیشرفت ها در حوزه صنعتی، استقلال کامل صنعت نفت و تاسیس شرکت ملی حفاری ایران است . 

وی موفقیت های کشور در زمینه سد سازی، ساخت نیروگاه ها، هوا و فضا، دارو سازی، پزشکی و سایر علوم را از دستاوردهای چهل سال گذشته برشمرد که متخصصان ایرانی موفق به دستیابی و خودکفایی در آنها گردیده اند .

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: با توجه به جایگاه ایران اسلامی در جهان ما باید از استقلال، آزادی، جمهوریت و اسلامیت نظام پاسداری  و در راه حفظ دستاوردهای انقلاب تلاش مضاعف نماییم .

https://naftonline.ir/news/14546/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0